Berényi Konrád

Berényi Konrád

Berényi Konrád

Bemutatkozás

1995. óta foglalkozik az internettel, 1996 óta az internet üzleti lehetőségeivel. Korábban dolgozott többek között az Index.hu Rt.-nél, az Eduport Felsőoktatási portálnál, a Gyalogló Chat-nél és a Neo Interactive online ügynökségnél is. Ezt követően az Onlinemarketing.hu Kft.-nél mint internetes tanácsadó elsősorban kommunikációs megoldásokkal foglalkozik az internetes kampányoktól kezdve a közösségi média marketingig.

Ő írja és a szerkeszti az egyik legismertebb hazai marketinges szakmai blogot, az Onlinemarketing blogot (onlinemarketing.blog.hu) is, amely 2008-ban első lett a Goldenblog verseny tanácsadói blog kategóriájában. Társszerzője a Célzott online reklám (MKM Kiadó 2007.) az Online üzlet és marketing (Akadémiai Kiadó, 2011.) és a Reklám vagy amit akartok (Akadémiai Kiadó, 2012.) című könyveknek. A fentieken felül cikkei jelentek meg a Médiapiac, a Tanácsadó Magazin és a HVG Business Extra című újságokban.

Előadásokat tartott többek között a Média Hungary konferenciákon, az Internet Hungary konferenciákon, a Web2 Symposiumon, a BarCamp konferencián, a HVG Online Marketing Workshopon, a SocialMédia konferencián, az Evolution konferenciákon. 2011-ben a Marketing & Média szaklap által szervezett szavazáson ő lett az év "Top Dog" bloggere. Rendszeresen vezet műsort konferenciákon, workshopokon.

Tanít az Edutus Főiskolán, a Werk Akadémián. 2014-ben az MKB Kiválóságok klubja tagjai közé választotta. A fentieken túl 2013 vége óta ügyvezető-alapítója a Pontolo.hu Kft., amely online felhő alapú hűségrendszer fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik

Tovább az összes cikkéhez

Berényi Konrád kapcsolódó cikkei

Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

Mit vár egy kisvállalkozás a marketingtől?

A kisvállalkozások marketinghez fűződő viszonya abban is eltér a nagyobb cégektől, hogy más elvárásokkal rendelkeznek.