Végre 2 magyar összefogott

Végre 2 magyar összefogott
Az elsők közt kínál az NNG hangos városnéző funkcióval rendelkező autós navigációt; partnere a szintén hazai PocketGuide. Az új funkcióval a megtervezett út környezetében található nevezetességekről, érdekes helyekről audió narráció érhető el, a sofőr tempójához, preferenciáihoz igazítva.

 


Hangos idegenvezetési opcióval bővíti navigációs szoftverét az NNG. Az új funkció lényege, hogy a megtervezett út környezetében található nevezetességekről, érdekes helyekről audió narráció érhető el, a sofőr tempójához, preferenciáihoz igazítva. Ez online szolgáltatásokkal is összekapcsolható, így az interneten keresztül akár rögtön belépőjegy is váltható az útba eső múzeumokba, de QR kód lehúzásával kedvezményes helyi ajánlatokat is megvásárolhatnak az utasok – mindezt az autó fejegységén keresztül (lásd a videót is).

NNG és PocketGuide
Az NNG a projekten a start-upként indult magyar PocketGuide-dal dolgozik együtt. A cég okostelefonos alkalmazása 5 kontinensen több, mint 150 városban érhető el, a felhasználók száma meghaladja a 4 milliót. Az app előre meghatározott útvonalakon hangos idegenvezetéssel kalauzolja végig a felhasználót – ez válik most elérhetővé az autóipari partnerek számára is, hogy a beépített navigációba integrálva még különlegesebbé tegye a vezetéssel töltött időt. Az innovatív funkció a piacon még nem ismert, így a két, itthonról indult cég közös fejlesztése a következő években meghódíthatja az autóipart.
„Folyamatosan azon gondolkozunk, hogy tudunk még jobb, izgalmasabb funkciókat kínálni partnereinknek, az autógyáraknak, melyekkel még élvezetesebbé válik a vezetés nem csak a sofőr, de az utasok számára is. Itt például több képernyőre fejlesztettük ki a megoldást, külön, gyerekeknek szóló tartalmat is elérhetővé téve, gondolva a hosszú autózással járó családi utakra is” - mondta el a fejlesztést vezető Csaba Zoltán, az NNG online termékstratégája. „Mindemellett erre a fejlesztésre azért vagyunk különösen büszkék, mert egy olyan cég lehet benne a partnerünk, aki hozzánk hasonlóan innovativitásával Magyarországról ért el komoly nemzetközi sikert” – tette hozzá.

„Hihetetlenül izgalmas az NNG-vel együtt dolgozni ezen a projekten és közösen bevezetni egy olyan újszerű szolgáltatást, amely a PocketGuide tartalmakat és technológiát felhasználva az autóban ülők számára egy olyan élményt tud nyújtani mintha egy profi idegenvezetőt is magukkal vittek volna. Gyakorló apukaként remélem, hogy mire gyerekeim kicsit nagyobbak lesznek az ilyen szolgáltatások már elérhetők lesznek az autókban, így a családi vakációkkal járó hosszú utazásaink már soha többé nem lesznek unalmasak.” –kommentálta az együttműködést Rétai Martin a PocketGuide alapító vezérigazgatója.

A mintegy 900 fős NNG egyébként a globális járműipar számára fejleszt élvonalbeli navigációs megoldásokat, melyeknek, alapja a cég NavFusion Platformja: ez az autó rendszerébe szervesen illeszkedve a műszerfalba épített navigációt és a felhőalapú szolgáltatásokat kombinálja, okostelefonos támogatással. Célja, hogy az autógyártók számára olyan márkafüggetlen, és teljes mértékben személyre szabható megoldásokat fejlesszen, amelyek jelentősen javítják a legszűkebb értelemben vett vezetési élményt, emellett pedig biztonságosabbá és interaktívabbá teszik a járművet, és maradéktalanul kiszolgálják a sofőr egyéni igényeit is.

Az NNG olyan intuitív navigációs és infotainment technológia kifejlesztésén dolgozik, mely a felhasználók számára mindennap értékes támogatást tud nyújtani, így valósítva meg a cég célkitűzését: az innovatív navigációs és infotainment megoldásokat minél szélesebb körben elérhetővé tenni.

Az iGO Navigációt használó eszközök száma mára meghaladta a 20 milliót, emellett a szoftver az elkövetkező években 30 globális autómárka több mint 30 millió járművébe fog bekerülni. A jelenlétét a világ minden táján folyamatosan őrző és erősítő NNG összesen 12 irodát és 4 képviseletet működtet Ausztráliában, Brazíliában, Dél-Afrikában, az Egyesült Államokban (3 db), Hongkongban, Indiában, Izraelben, Japánban (2 db), Kínában, Magyarországon (2 db), Németországban és Svájcban.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!