
Amerikában jó dolga van a startuppereknek, mert senki nem gondolja róluk, hogy nem elég jó ügyfelek. (Itthon sajnos ez sajnos még nem egyértelmű). Az AIRPR számunkra elképzelhetetlen ajánlattal lepte meg a kezdő vállalkozásokat, költséghatékony és effektív jól működő kampányokat futtat azoknak, akik képtelenek kifizetni a drága ügynökségi díjakat.
A számok nyelvén az egyáltalán nem célirányos nagy ügynökségek havi költsége 10 akár 50 ezer dollár is lehet, ezzel szemben a most induló specialistákból álló vállalkozás mindezt 3-10.000 dollár között vállalja el. Mindezt teszi crowdsourcing – közösségi – alapon, a legjobb szakértőket felkínálva
![]() |
A vállalkozás egy niche piacra épít, azokra a PR szakemberekre, akik már nem a hagyományos eszközöket használva, nem a hagyományos módszerekkel, a közösségi médiát, a Twittert, és az online média kínálta lehetőségeket sokkal hatékonyabban képesek elérni a startupok célpiacát. Ez a felismerés azzal is társul, hogy sokat kevesen, keveset sokan hajlandóak fizetni egy ilyen piaci szegmensben az elvégzett munkáért.
Az AIRPR maga is egy startup a 500startups acceleratorából indult, s most kapott 1 millió dollárt olyan üzleti angyaloktól, mint Matt Mullenweg, a WordPress alapítója. A San Franciscoban működő vállalkozás nemrégiben indult el, jelenleg béta fázisban már kipróbálható.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!