
A kiválasztás után minden mentorált 1-1 mentorhoz került, aki a következő 6 hónapban személyesen egyengette útját. A program alatt minden mentor rendszeres találkozókkal, kapcsolati tőkével, gyakorlati tapasztalatokkal segítette mentoráltját. Ezen felül számos közös rendezvény alkalmával nyílt lehetőség a kapcsolatépítésre, illetve ezeken a rendezvényeken tematikusan minden mentor megosztotta marketing, networking és finanszírozási tapasztalatát a mentoráltakkal. A program számos projekt szárba szökkenését indukálta, mint például az egyedi tervezésű divatmárka, a PAKKA interactive design, a középiskolások élménypedagógiai megközelítésű kirándulásait megszervező Memofaktúra, egy saját márkás matcha tea webáruház, a VivoMatcha vagy akár a várban nyílt piknikező, a Teteje. Miért volt érdemes részt venni a programban?
„Hasonló mentalitású, talpraesett, értelmes, intelligens fiatalokkal ismerkedni, beszélgetni. Ebből rengeteg erőt, motivációt és hitet lehet meríteni. Ezen felül természetesen a rengeteg tanácsot, útmutatást kaptam mentoromtól és a többiektől...Mindenki rengeteget segített. Továbbá a workshopok amiken volt lehetőségem részt venni, azok is nagyon informatívak és hasznosak voltak!” mondta Angyal Ivett, a program egyik mentoráltja. A pilot program első évada hivatalosan is véget ért. A mentorok közösen értékelik az elmúlt 6 hónap tanulságait és a konzekvenciák levonása után döntenek a program folytatásának mikéntjéről.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!