Az olyan nagy mennyiségű szöveges adat, mint ügyfélvisszajelzések vagy kérdőívek nyílt kérdéseire adott válaszok, feldolgozása és értelmezése rendkívül erőforrás és időigényes lehet. A Neticle új önkiszolgáló szövegelemző megoldása a Zurvey (zurvey.io) azonban mindössze néhány perc alatt képes automatikusan, mégis emberi pontossággal feldolgozni, logikusan strukturálni, valamint vélemény- és tartalomelemezni különböző szabad szöveges tartalmakat.
A cég arra a több alkalommal megfogalmazott igényre válaszolva alkotta meg harmadik termékeként a Zurvey-t, hogy ügyfelei saját adatbázisukon is gyorsan és költséghatékonyan végezhessenek nyelvi elemzéseket, és így az elemző személyek a manuális adatfeldolgozás helyett az összefüggések értelmezésére és az okozati viszonyok feltárására tudják fordítani az idejüket.
A portfólióbővítést leszámítva sem telnek eseménymentesen a dinamikusan fejlődő startup napjai, a Neticle ugyanis nemzetközi terjeszkedésbe kezdve 2016 első negyedévében belépett a bolgár piacra és március elseje óta a cég összes szolgáltatása elérhetővé vált bolgár nyelven is.
A Neticle Technologies 2013 óta van piacon, első terméke és egyben portfóliójának zászlóshajója a Neticle online médiafigyelő- és elemzőrendszer, mely automatikus nyelvi algoritmusaival az online médiaelemzést üzleti döntéstámogatói szintre emelte. A feltörekvő startup már most olyan jelentős vállalatokkal működik együtt, mint a Magyar Telekom, az OTP vagy Nestlé. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően a cég egyre szélesebb körű üzleti szolgáltatásokat kínál, az év végéig pedig további országokban is piacra lép majd.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!