Az még nem lenne különös, hogy Seth Sternberg 20 millió dollárt kapjon egy ötletére, hiszen egyszer már 100 millióért eladott egy üzenetküldő szolgáltatást a Google-nak. Az új startupja az otthonápolásra épül és ezzel sikerült ekkora összeget bezsebelnie.
A Honor egy online szolgáltatás, amely összekapcsolja az otthoni ápolást nyújtó szolgáltatókat, az idősekkel és családjaikkal. Az ötlet nagyon meggyőző lehet, mert olyan befektetőktől kapott pénzt, mint az Andreessen-Horowitz, akik 15 milliót tettek a projektbe, a Yelp alapító Jeremy Dtopperman vagy Slide alapító Max Levchin.
A Honor újdonsága abban rejlik, hogy segít kiválasztani az igényeknek legmegfelelőbb segítséget. Nem is annyira az egészségügyi problémákra fókuszál, hanem inkább arra, hogy az idősek számára a legotimálisabb segítséget nyújtsa anélkül, hogy nekik ki kellene mozdulniuk a megszokott lakókörnyezetükből. A családnak pedig nem napokat, órákat töltenie azzal, hogy megtalálja a megfelelő embert, aki az esetlegesen akár több száz kilométerre lakó rokonról gondoskodni tud.
A Honor az időseknek egy úgynevezett Honor-Framet ad, amely informálja őket a gondozójukról és arról, hogy mikor érkezik. Az ápolókat hátterét gondosan ellenőrzik és szakértelmük alapján rendelik az egyes idősekhez, a családok pedig nyomon követhetik, az idősek napi programját valamint azt, hogy a gondoz mennyi ideig volt náluk.
Az előzetes számítások szerint, mivel a rendszer a legmegfelelőbb embert tudja kiközvetíteni ezért, a gondozóknak több fizetést is fog tudni adni, mint a mennyit jelenleg keresnek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!