A RE-BUSINESS első évada március 9-én indult: az első tíz epizódban a felelős üzleti működés alapjairól lesz szó.
„Hiszünk az értékek mentén szerveződő üzletben, abban, hogy minden cég képes arra, hogy jobbá tegye a világot. Azért hoztuk létre ezt a műsort, hogy megmutassuk: a felelős, hosszú távú üzleti gondolkodás mindenki számára választható alternatíva és kizárólag döntés kérdése, hogy valaki ezt a működést választja-e. Ebben szeretnénk ötleteket adni helyi és globális, kicsi és nagy üzleti szereplőknek” - foglalta össze a RE-BUSINESS célját Román Balázs, a műsort készítő Betone Studio kreatív producere.
„A RE-BUSINESS-ben bemutatjuk, hogy az üzleti siker nemcsak a pénzről szól. A verseny nem azt jelenti, hogy mindenáron legyőzöd a többieket, a kapitalizmus pedig nem szükségszerűen kizsákmányoló. Kiderül az is, hogyan érdemes felelősen és vállalhatóan sikerre vinni cégeket, hogy az hosszútávon is jelentsen valamit. Működik egyszerre, hogy ami jó a cégnek, lehet jó a világnak is, nem szükségszerű a választás” – árulta el Pistyur Veronika, a RE-BUSINESS műsorvezetője, a Bridge Budapest vezetője.
A felelős üzleti működésről szóló műsor alapkoncepcióját az E.ON Hungária Csoporttal közösen dolgozták ki, az energiacég a podcast fő támogatója is. A RE-BUSINESS vendégei olyan nagyvállalati vezetők, kisvállalkozók lesznek, akik már a gyakorlatba is átültették a tudatos céges működés elveit. Az első évadban megjelenik például Baritz Sarolta Laura közgazdász, domonkos rendi nővér, Dr. Köves Alexandra egyetemi docens, Jaksity György közgazdász, a Concorde Értékpapír elnöke, Gauder Milán, a Mastercard globális kártyaelfogadásért felelős vezetője, Gazsi Zoltán, az Eisberg ügyvezetője, Prohászka Ottó, a Tutti ügyvezetője, Schiller Márk, a Schiller Auto tulajdonosa és még sokan mások. A hazai példák mellett minden epizódban egy inspiráló nemzetközi sztorit is megismerhetnek az érdeklődők.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!