Új korszak kezdődött a telekommunikációban: bemutatkozott a One Magyarország

Új korszak kezdődött a telekommunikációban: bemutatkozott a One Magyarország
Hétfőn, január 6-án nyitotta meg a One Magyarország megújult budapesti zászlóshajó üzletét a budapesti Westend bevásárlóközpontban. A bemutatón megismerhettük az új márka filozófiáját, üzleti stratégiáját és szolgáltatásait, ám a vezetők egyúttal azt is hangsúlyozták: a One piacra lépése egy teljesen új, ügyfélközpontú gondolkodásmód bevezetését is jelenti.

Az új márka bevezetése egy korszakhatár, a One ugyanis jóval több, mint a korábbi szolgáltatások összevonása. Egy innovatív filozófiát tükröz, amely az ügyfeleket helyezi a középpontba. „Ez nem csupán egy márkanév-váltás, hanem teljes átalakulás, ami arról szól, hogy minden pillanat számít” – emelte ki Bányai Tamás, a cég vezérigazgatója. A távközlési vállalat a korábbi Vodafone és DIGI üzleteinek egyesítésével országszerte 98 településen, 135 üzlettel lesz jelen.

“Minden szolgáltatásunkkal az embert tesszük a központba. Négy pillér van, ami alapján szeretnénk megkülönböztetni magunkat: az integrált hálózat, ami a korábbi vállalatokból építve sokkal erősebb, megbízhatóbb szolgáltatást tesz lehetővé. A kiváló szakértői gárda, ami a Vodafone, a Digi és az Antenna Hungária csapataiból jött érte, és különleges szakértelmet hordoz a piacon. A harmadik pillérünk, hogy abszolút az ügyfelekre hangolódva tesszük mindazt, amit teszünk: hiszünk abban, hogy az ügyfeleink bíznak bennünk, és ezt erős értékajánlatokkal háláljuk meg. Végül, a digitális felületek mellett a fizikai találkozási pontokra is fókuszálunk, tudjuk, hogy ezeknek is óriási jelentősége van.”

Ügyfélközpontú üzletek: egy új koncepció

A január végéig márkanevet váltó, és az év során fokozatosan megújuló üzletek nem csupán arculatukban, de az ügyfélkiszolgálásban is teljesen új koncepciót képviselnek. A bemutató során a vállalat vezetői elárulták, az üzletek kialakításánál négy fő szempontot vettek figyelembe: az ügyfélközpontú dizájnt, a digitális és fizikai tér összekapcsolását, a személyre szabott tanácsadást, valamint az ügyintézés rugalmasságát.

„A célunk, hogy az ügyfelek pozitív élménnyel távozzanak” – mondta Csáki Richárd, a kereskedelmi operációk vezetője. “Leszámolunk a postai, egymással szemben ülős, alá-fölé rendelt viszonyt éreztető koncepcióval. A termékasztalainkat sem a falakon helyezzük ezeket el, hanem a térben, hogy akár a várakozási idő eltöltését is jobban segítsék ezek a pultok. Az egyik legnagyobb újítás a tabletalapú tanácsadási rendszer, amely az ügyfelek igényeire szabott ajánlatokat készít valós időben.”

Kisvállalkozásoknak szóló megoldások

A bemutatón az új ajánlatok is nagy hangsúlyt kaptak: a One Magyarország bemutatta új otthoni szolgáltatásportfólióját és lakossági tarifáit, amelyek egyesítik a korábbi Vodafone-os és a DIGI-s szolgáltatások előnyeit. A "One Xtra" csomag például teljes korlátlanságot nyújt 9990 forintos havidíjért. Az 1 gigabites internetet és televíziót tartalmazó csomag ára mindössze 9192 forint, amiért olyan extrákat is magába foglal, mint az RTL Plusz előfizetés és akár 90 óra felvételi lehetőség.

A kisvállalkozások számára külön konstrukciókat is kínál a One: az 1 gigabites internetet és korlátlan belföldi telefonálást tartalmazó üzleti csomag például 12 ezer forint alatti áron érhető el. „A célunk, hogy a kisvállalkozások is maximálisan kihasználhassák a digitális világ adta lehetőségeket” – mondta a vezérigazgató.

A bemutató zárásaként a vezetők optimistán nyilatkoztak a jövőről. A cél, hogy a One ne csak egy új telekommunikációs márkaként, hanem az ügyfélközpontú innováció vezetőjeként is ismert legyen Magyarországon. Az első lépés tehát megtörtént, a következő pedig az, hogy a cég bebizonyítsa: az ügyfélközpontúság valóban minden pillanatban számít.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Rónyai Júlia

Londonban végeztem nemzetközi kapcsolatok, illetve nemzetközi újságírás szakon. Szabadúszó újságíró, kreatív szövegíró és podcast műsorvezető vagyok, többek közt a Digital Hungary, a HVG és a …