
League of Legends, CS-GO, Dota2, Hearthstone, Fortnite. Egy laikus számára ezek az elnevezések talán ismeretlenek, pedig a legnépszerűbb intenzív akció-stratégiai versenyjáték VB döntőjét tavaly több mint 135 millió néző követte, amely nézőszám a legtöbb tradicionális sport nézettségét is meghaladja.
„Szeretnénk, hogy minél többen ismerjék meg a legnépszerűbb esport játékokat, valamint a csapatunkat, melynek tagjai nap mint nap azért dolgoznak, hogy eredményesen szerepeljenek a hazai és nemzetközi megmérettetéseken. Biztosak vagyunk abban, hogy a Trinity International Communications szakmai segítségével rövid idő alatt megvalósíthatjuk ezt a célt” – mondta Ferenczik Andrea, RIFT eSports elnökségi tagja.
„Vállalatunk ügyfél portfóliójának sokszínűségét tovább növeli a RIFT eSports-szal közös munka. Mindig örömmel tölt el bennünket, ha fiatal tehetségekkel dolgozhatunk együtt” – mondta Kuna Tibor, a Trinity International Communications Kft. ügyvezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!