Gyorsuló ütemben csökken a Facebookot használó felhasználók száma, ami egyértelműen annak köszönhető, hogy a fiatalabb generációk sokkal inkább a TikTokhoz hasonló vizuális platformokat részesítik előnyben. A Facebook most Instagramon megejelnő hirdetésekben ajánlja legújabb funkcióit a felhasználóknak, bízva abban, hogy így visszaszerezheti egykori népszerűségét – írja a 24. hu az Engadget hírei alapján.
Az újfajta hirdetések még csak tesztfázisban vannak, így egyelőre csak azoknál a felhasználóknál jelennek meg, akik Facebook és Instagram profiljaikat korábban összekapcsolták, a Facebook alkalmazás azonban nincs telepítve mobiljukra. Ezen belül is csak egy szűk kör találkozhatott eddig az új hirdetésekkel.
Az eltüntethető értesítések az Instagram hírfolyam tetején jelennek meg, olyan funkciókat ajánlva a felhasználóknak mint a Facebook társkereső vagy a Marketplace piactér. Hogy az újfajta hirdetések a későbbiekben minden felhasználó számára láthatóak lesznek-e, azt egyelőre nem lehet tudni.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!