Új értesítések jöhetnek az Instagramra

Új értesítések jöhetnek az Instagramra
Az Instagram olyan új értesítéseket tesztel, melyeknek célja, hogy minél többen visszataláljanak az egyre inkább háttérbe szoruló Facebook közösségi oldalra.

Gyorsuló ütemben csökken a Facebookot használó felhasználók száma, ami egyértelműen annak köszönhető, hogy a fiatalabb generációk sokkal inkább a TikTokhoz hasonló vizuális platformokat részesítik előnyben. A Facebook most Instagramon megejelnő hirdetésekben ajánlja legújabb funkcióit a felhasználóknak, bízva abban, hogy így visszaszerezheti egykori népszerűségét – írja a 24. hu az Engadget hírei alapján.

Az újfajta hirdetések még csak tesztfázisban vannak, így egyelőre csak azoknál a felhasználóknál jelennek meg, akik Facebook és Instagram profiljaikat korábban összekapcsolták, a Facebook alkalmazás azonban nincs telepítve mobiljukra. Ezen belül is csak egy szűk kör találkozhatott eddig az új hirdetésekkel.

Az eltüntethető értesítések az Instagram hírfolyam tetején jelennek meg, olyan funkciókat ajánlva a felhasználóknak mint a Facebook társkereső vagy a Marketplace piactér. Hogy az újfajta hirdetések a későbbiekben minden felhasználó számára láthatóak lesznek-e, azt egyelőre nem lehet tudni.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!