Összeolvad az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu

Összeolvad az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu
Átalakul az Üzlet és Pszichológia magazin, amit tíz évig a Kreatívot is kiadó PPH Média jelentetett meg.

2012 őszén jelent meg az első Üzlet és Pszichológia című print szakmai lap, ezzel betöltve egy piaci rést: a munka- és szervezetpszichológiával, illetve az emberi viselkedés munkahelyi vetületeivel nem foglalkozott ilyen mélységében a piac előtte - írja a kreativ.hu. Gábor Fanni alapító ötlete és kezdeményezése nyomán született meg az újság a PPH Média, Magyarország legnagyobb szaklapkiadójának portfólióját bővítve.

Tíz év elteltével közel 60 lapszám jelent meg, közel 1500 cikk született, többszáz különböző szakmai szerző – pszichológusok, tanácsadók, coachok, újságírók írták meg gondolataikat, szakmai tanácsaikat, hogy ezzel segítsék az olvasók munkahelyi életét, jóllétét, döntéseit.

„Számos visszajelzést kaptunk, melyből kiderült számunkra, hogy az olvasók és a lap között érzelmi viszony áll fenn: szeretik, várják, reklamálnak, ha esetleg a postán elkeveredett a legújabb szám. Volt, aki azzal keresett meg minket, hogy szeretné megszerezni az első lapszámot, mert csak az hiányzik a gyűjteményéből. Egyszer Angliából kaptunk levelet, amiben afelől érdeklődött egy kedves olvasó, hogy tudunk-e neki oda is postázni a lapból, mert kiköltözött, vállalkozást indít, és úgy érzi, ehhez nagy segítség lenne neki az „ÜPSZI” – ahogy mi hívtuk házon belül. És arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy itt-ott azért fel-felbukkant néhány jól sikerült címlapunk, legutóbb például Magyarország 40 évnyi best of sajtófotó kiállítására került ki Gordon Eszter címlapfotója” – derül ki a változást bejelentő hírből.

Bár nyomtatott formában megszűnik az Üzlet és Pszichológia, témái továbbra is megjelennek, hrpwr.hu ugyanis az Üzlet és Pszichológia beolvadásával többé válik. Megújult logóval, új rovatokkal és tartalmakkal készülnek: szakértők, pszichológusok, coachok, HR-esek fognak megszólalni egy-egy téma kapcsán.

“Célunk továbbra is az, hogy a vezetők és a HR-esek oldalunkra kattintva egy helyen tudjanak tájékozódni az aktuális munkaerőpiaci hírekről és trendekről, illetve mindemellett egyedülálló pszichológiai tartalmakat is kapjanak, hogy fejlődhessenek és többé válhassanak általuk. Péntekenként innentől szemlézzük a legfontosabb munkaerőpiaci híreket, így, ha hétközben kevesebb idő jut a tájékozódásra, hétzáró cikkünkben ezek rövidítve is megtalálhatók lesznek” - írja a hrpwr.hu nyomán a Kreatív.

fotó: kreativ.hu

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!