Az áprilisban a Discovery és a WarnerMedia médiavállalatok egyesüléséből létrejött Warner Bros. Discovery egyesíti az HBO Max és a Discovery+ streamingplatformokat – írja a The Hollywood Reporter nyomán a Kreatív.
Az előrejelzések szerint az új csatorna – aminek a neve egyelőre még titok – 2025-re 130 millió felhasználóval fog rendelkezni, a jelenlegi 92 millió helyett.
Zaslav arra is kitért, hogy haladva a megújuló stremingelései szokásokkal, a szolgáltatás reklámmentes és reklámos változatban is elérhető lesz majd.
Ez tehát egy újabb lépés az HBO Max átalakulásában, aminek része volt az is, hogy júliusban a Warner meghúzta a nadrágszíjat, számos saját gyártású sorozatot vett le a csatorna kínálatából, és bejelentette több európai piacon –köztük Magyarországon is – megszüntetik a saját gyártású produkciókat.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!