A nyertes nemzetközi pályázatokkal az APEX-díjért is nagyobb eséllyel indulhatnak a résztvevők: a bronz minősítés 10, az ezüst 20, az arany pedig 32 pontot ér, 4-szeres súlyozással.
A nemzetközi zsűri tagjai:
• Saad AlRubaian (Chart.PR, MCIPR), a PRCA Közel-Kelet és Észak-Afrika ügyvezető partnere
• Iva Grigorova, a Publicis Groupe Bulgária üzleti PR-ért felelős vezetője
• Hanning Kempe, a FleishmanHillard Németország ügyvezető igazgatója
• Danijel Koletić, a PRCA délkelet-európai vezetője, az Apriori World alapítója
• Matt Kucharski, az APR elnöke
• Omawumi Ogbe, a GLG Communications ügyvezető partnere
A shortlistre jutott nevezők hétfőn prezentálhatták pályamunkáikat a hazai főzsűrinek.
„A shortlistre jutott pályázatok sokszínű áttekintést adtak a magyar PR-szakma elmúlt egy éves teljesítményéről, a legkülönbözőbb iparágak és szakterületek képviselői mutatták be legjobbnak tartott kommunikációs programjaikat. A zsűri szigorú, de igazságos volt, igazán magasra helyezte a lécet, egyben hagyományt is teremtünk azzal, hogy minden pályázónak és pályamunkára visszajelzünk. Külön öröm volt látni, milyen sokan, pályázók és érdeklődők hallgatták végig figyelemmel egymás rövid, de velős előadásait,” – mondta el a prezentációk kapcsán Szántó Balázs, a magyar zsűri elnöke, a Noguchi ügyvezető partnere.
Az élő zsűrizés helyszínét a MOL, a díjátadóét pedig a Telekom biztosítja.
Az MPRSZ június 26-án hirdeti ki a pályázat eredményét és adja át a díjakat, úgy a nemzetközi, mint a hazai kategóriák nyerteseinek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!