Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfő este ismét a Budavári Lovardában tartott nagyszabású gálán, 23. alkalommal tartották meg a hatékonysági verseny díjazottjainak kihirdetését. A zsűri értékelése alapján a döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 6 Arany, 6 Ezüst, 14 Bronz és 33 Finalist díjas alkotás született. Az Effie-re csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes nevezni, így már a döntőbe jutás is komoly elismerést jelent!
A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie magyarországi versenyének kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina díj zsűrijében ezúttal is mintegy 100 zsűritag, iparágunk elismert szaktekintélyei foglaltak helyet, akik az Effie nemzetközi standard szabályrendszere alapján értékelték a beérkezett pályaműveket. Az értékelés folyamatát és az eredmény kialakulását közjegyző felügyelte.
A Magyar Telekom „Bajnokok Ezrei” 2 Arany Effie díját Big Marketing Idea és a Branded Content kategóriában nyerte el, melyeken a Mito dolgozott a Wavemaker közreműködésével.
Szintén Arany Effie-t érdemelt a Diageo/Zwack Unicum Nyrt. Johnnie Walker – Lépj a változásért! kampánya Big Marketing Idea kategóriában, melyen a PHD dolgozott és a Publicis Groupe Hungary társügynökségként vett részt.
Arany Effie-t kapott a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok / Egyéb kategóriában a Radnóti Miklós Színház, Radnóti – utolsó osztálykirándulás c. nevezése, melyet a Publicis Groupe Hungary készített a Mindminers Collective és a 235 Film közreműködésével.
Szolgáltatások/Telekom kateriában a Vodafone / Vodafone karácsony – A két játékboltos kapott Arany Effie-t, melyet a BOLD jegyez; társügynökségével, a CARAT Hungary-val közösen.
Az Országos Mentőszolgálat Alapítvány idén Társadalmi célú kampányok – Non-profit szervezetek / 1%-os kampány kategóriában kapott Arany Effie-t az OMSZA 1% 2023 c. pályaműve, amit a Human Dialog és az Intren jegyez.
A Platina Zsűri az Arany nyertesek közül egyhangú döntéssel a Magyar Telekom, a Big Marketing Idea kategóriában nyert „Bajnokok Ezrei” c. nevezésének ítélte oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályamű az egészséges életmód/testmozgás melletti elköteleződés hosszú évek óta épített mondanivalójàt és platformját újszerű inspirációval fűszerezte - a tömegsportolók sikerélményét és elismerését középpontba helyezve. A hatékony elérést egy komplex megközelítés segítette, amelyet a vállalati stratégia, a márka, s szolgáltatási paletta és a technológiai tuning innovatív és előremutató integrált használatával tette skálázhatóvá.
Az idei versenyen elért helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:
Magyar Telekom (Platina Effie, 2 Arany, 1 Ezüst, 2 Bronz, 1 Finalist), Országos Mentőszolgálat Alapítvány (1 Arany, 2 Bronz), Diageo (1 Arany, 1 Bronz) lettek. Az Effie2024 „Év Megbízója” címet a Magyar Telekom nyerte el.
Az ügynökségi sorrend: Mito (Platina Effie, 2 Arany, 2 Bronz, 1 Finalist -társügynökség), Wavemaker ( Platina Effie - társügynökség, 2 Arany - társügynökség, 1 Ezüst, 1 Bronz, 2 Bronz – társügynökség, 4 Finalist), Publicis Groupe Hungary (1 Arany, 1 Arany - társügynökség, 2 Bronz, 1 Bronz – társügynökség, 1 Finalist). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Mito érdemelte ki.
(A pontszámítás a mindenkori nemzetközi standard Effie Index pontrendszere alapján történik.)
Az Effie szervezői ezúton is gratulálnak minden további díjazottnak, köszönetüket fejezik ki a nevezőknek, zsűritagoknak és az Effie támogatóinak.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!