Különösen vétek kihagyni egy ilyen lehetőséget, olyan esetben, amelyre kilenc hónapnyi idő van felkészülni. A Windsor-ház új tagjának megérkezésére számos cég készült, a Social Times összegyűjtötte közülük a legjobbakat, amelyek a legtöbb megosztást tweetet értek el a hír megjelnésekor.
Az első helyet az Oreo szerezte meg a „Long live the Cream” Facebook postjával, amelyen 680 megosztást 9100 like-ot kapott, többet.
Közvetlenül utána Coca Cola „Share a Coke" with kampánya, amelyen kapcsolódva amostani kampányukhoz két koccintó Coca Colás üveget láthatunk Wills és Kate felirattal. 640 megosztást és 6800 like-ot kapott.
A harmadik a Starbuck Twitteren futatott kampány lett, amelyet 1150 osztottak meg.
A Magnum pedig nagyon ötletesen fogta a #RoyalBaby hastaget és odarakta a saját #MiniRoyal hashtagja mellé, hozzátett egy jó képet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!