A rendkívül hasznos eszközt többek között, olyan online szereplők használták eddig, mint az Associated Press és a Yahoo, többnyire adatokra épülő értékelések, beszámolók írására. Az AP például negyedévente 3000 pénzügyi riportot készít a rendszeren keresztül, de előszeretettel használják sportösszefoglalók és ingatlanhirdetések összeállítására is.
A nagyközönség számára is elérhető Automated Insights alapvetően sablonokkal dolgozik, melyben adattáblákból keresve cseréli a megfelelő szavakat, végül pedig alapvető logikai és nyelvi szabályok alapján finomítja a szöveget. A program egy kis munkával igazán összetett elemzésre, összehasonlításra és szövegezésbeli árnyaltságra is képes, noha ilyen részletekkel inkább csak több száz írás elkészítése esetén érdemes foglalkozni a készítők szerint.
Ha száraz táblázatok, vagy adathalmazok helyett legközelebb szeretne egy jól szövegezett, érthető összefoglalót küldeni ügyfeleinek, befektetőinek vagy partnereinek, akkor az Automated Insights programja hasznos eszköz lehet az Ön számára is.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!