Élő ügyfélszolgálatot indít a Facebook

Élő ügyfélszolgálatot indít a Facebook
Ha egy online szolgáltatással gondok akadnak, jól jön, ha az üzemeltető azonnal tud válaszolni. A Facebook esetében jelenleg igencsak nehézkes a kommunikáció a vállalattal, de ez hamarosan megváltozik.

Egy élő chaten a felhasználó ilyenkor az ügyfélszolgálat (hús-vér) munkatársával lép kapcsolatba, aki pedig megpróbálja orvosolni a gondját. Ennek előnye, hogy a hibajelenséget nem kell bejelenteni és megvárni, mire a cég odajut, hogy foglalkozzon vele. A rendszert számos cég és vállalat alkalmazza, és hamarosan a Facebook mögött álló Meta is bevezeti - írja a hvg.hu.

A Facebook ugyanis a platformjával, illetve a fiókokkal kapcsolatos problémák sokkal gyorsabb ügyintézését várja az újdonságtól, amit már el is kezdtek tesztelni.

A cég közleményében elismeri, hogy sok felhasználó élénken érdeklődik, ha a fiókját valamiért zárolják. A jelenség számos okból történhet, és nem csak azért, mert a profil tulajdonosa esetleg hibát vétett. A problémát viszont időbe telhet kivizsgálni, így pedig a tájékoztatás is csúszhat. Többek között ebben jelenthet majd fordulatot az élő chat, ahol a jelenség okáról is beszámol majd a vállalat, és persze segít, hogy a hiba megszűnjön.

A funkciót a Facebook alkalmazásából tudják majd igénybe venni a felhasználók, egy külön ablakban. Ez akkor fog előjönni, ha a fiók nem elérhető. Az újonnan nyíló felületen a profil tulajdonosa rögtön kapcsolatba léphet a Facebook illetékesével, és kérdéseket tehet fel neki arról, miért nem tud belépni.

A Facebook közlése szerint az újdonságot egyelőre csak a fiókok zárolásával kapcsolatos ügyintézéshez lehet használni, teszt jelleggel, és csakis angol nyelven. Idővel viszont más nyelvekre is kiterjesztik, de ennek részleteiről még nem adtak tájékoztatást.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!