Édes a győzelem íze – nyert a Mestercukrász

Édes a győzelem íze – nyert a Mestercukrász
A Mestercukrász édesíti meg csatornaszinten az RTL Klub, csoportszinten pedig az RTL Magyarország főműsoridős győzelmét. Amióta a cukormázba borított Konyhafőnök versenye zajlik, az RTL Klub minden hétköznap estét megnyer!

Első hetén a Mestercukrász, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban 15,7 átlagos l-SHR% ért el, volt olyan adása, ami ezt meghaladva, 16,6 l-SHR%-t hozott. Legkiemelkedőbben a 18-39 éves, női korcsoportban hasít, itt átlagban 20,0 l-SHR%-ot ér el a gasztro reality.

A heti 18-49-es toplista első 5 helyezettje is a Mestercukrász első öt adása lett!

Ezzel az eredménnyel főműsoridőben, a 18-49-es célcsoportban az RTL Klub csatornaszinten magabiztosan tartja vezető szerepét (RTL Klub 12,6 l-SHR%, TV2 8,7 l-SHR%), ugyanezen paraméterek mellett az RTL Magyarország pedig továbbra is vezet fő riválisával szemben (RTL Magyarország 27,4 l-SHR%, TV2 Csoport 26,2 l-SHR%).

Kábelcsatornák tekintetében sikeresnek ígérkezik az RTL Gold júniusi struktúraváltása. A csatorna 1,1 %-os lineáris közönségaránya (18-49-ben, főműsoridőben) a csatorna elmúlt évének legmagasabb eredménye. Ehhez a Barátok közt főműsoridős ismétlései 1,5%-os átlagos l-SHR%-al járulnak hozzá.

Digitális térben az RTL Most legnézettebb tartalmai sorrendben: Éjjel-Nappal Budapest, Mestercukrász, illetve az RTL Gold nagy visszatérője, a Barátok közt. Az rtl.hu múlt heti top videós tartalma pedig a Híradó egyik adásrészlete lett.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49,18-39 nők, live+aslive+vendég, , lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259),25. Hét, (Mestercukrász: premier adások, főműsoridő, hétköznapok)

Gemius Prism,4+ rtlmost,RTLmost+ web+app, total videoview, 25. hét

RTL.hu: e.gemius, Belföld, RU, 25. hét

(2022. 06. 27-án lekért adatok alapján)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: mestercukrász