Ez a Business Insider jelentése szerint van így, ők ugyanis felfedezték, hogy a ByteDance, a TikTok anyavállalata védjegykérelmet nyújtott be az Egyesült Államokban a „TikTok Music” névre. Bár ez még nem jelent semmit, simán benne van a palkiban, hogy a Tiktok beszáll a zenei streamingpiacra - írja a Marketingmorzsák.
Merthogy van is értelm. Mivel a TikTok jelenleg az egyik legdivatosabb közösségimédia-platform, több millió felhasználóval, a vállalat számára talán nem lesz nehéz rávenni ezeket az embereket, hogy regisztráljanak egy új szolgáltatásra. A TikTok eddig több mint 3 milliárd letöltést ért el világszerte, így ez az egyetlen nem Facebook-alkalmazás, amely ezt megtette.
Befolyásával és hatókörével nem lenne nehéz meggyőznie a művészeket és a lemezkiadókat sem, hogy szálljanak be az új platformjába, különösen mivel sok zenész és művész már használja a TikTokot. Szóval ez akár komoly versenytársnak bizonyulhat az olyanok számára, mint a Spotify vagy az Apple Music, amelyek jelenleg a két legnagyobb zenei streaming szolgáltatás.
A TikTok viszont hivatalosan még nem mondott semmit.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!