Vitte a júliust az RTL Magyarország

Vitte a júliust az RTL Magyarország
Júliusban, főműsoridőben, a fő célcsoportban 28,3%-os lineáris közönségaránnyal (TV2 Csoport: 27,0% lineáris SHR) az RTL Magyarország győzedelmeskedett a csatornacsoportok versenyében.

Az RTL Klubon a hónap első két hete a Mestercukrászról szólt: a gasztro reality második évada 15,1%-os átlagos közönségaránnyal futott a 18-49 évesek körében, a műsort leginkább a 18-39 éves, nagyvárosokban élő női nézők kedvelték. A műsor legnézettebb epizódja a fő kereskedelmi célcsoportban az elődöntő lett (18,9% lineáris SHR), míg a teljes lakosság körében a finálét nézték a legtöbben (452 ezer néző). A Mestercukrász az online térben is szépen teljesített: az RTL Moston 344 ezer videóindítást (VV) ért el, míg a műsorhoz kapcsolódó rtl.hu-s shortformok 1 millió feletti VV-nál járnak.

A Fókusz júliusban 17,9%-os átlagos lineáris közönségarányt ért el és ezzel a legnézettebb infotainment magazin lett a 18-49 évesek körében. A műsor az rtl.hu-n is kiemelkedően teljesített: a Fókusz shortformjai 1 milliónál is több videóindítást generáltak a hírportálon. A Reggelihez kapcsolódó shortformok július hónapban 1,2 millió videóindítást értek el az rtl.hu oldalon. A portál összességében csaknem 11 millió oldalletöltést regisztrált az elmúlt 31 napban, napi átlagos látogatószáma pedig 183 ezer volt. Az RTL Most 2,5 millió VV-t hozott júliusban: a platform három legnézettebb tartalma az Éjjel-nappal Budapest, a Mestercukrász, valamint a Barátok közt volt.

Ami pedig a hónap utolsó hetét illeti: az RTL Klub 14,1%-os lineáris közönségaránnyal magabiztosan nyert főműsoridőben a 18-49 évesek körében (TV2: 10,3% lineáris SHR), és 28,8 százalékos közönségarányával az RTL Magyarország is győzedelmeskedett ugyanebben az idősávban és célcsoportban (TV2 Csoport: 26,6%). A heti toplistából 10-ből hat helyen az RTL Klub műsorai szerepelnek, a második helyen a Keresztanyu új évadának első része található. A közönségkedvenc saját gyártású napi sorozat az indulás első hetén 19,6%-os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében, míg az RTL Moston 120 ezer VV-nál tart.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!