Vitte a januárt az RTL Klub

Vitte a januárt az RTL Klub
14,1%-os főműsoridős közönségaránnyal az RTL Klub nyerte a januárt fő versenytársával (13,3% lineáris SHR) szemben a fő kereskedelmi célcsoportban. A nézettségi TOP10-es listán 9 helyen is RTL Klubos program szerepel.

A januári hónap sztárja egyértelműen a Cápák között: az üzleti showműsor új évadának mind az öt adása szerepel a TOP10-ben (közöttük listavezetőként az eddigi legnézettebb, január 23-i rész 21,6 %-os lineáris SHR-rel).

A hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte a fő célcsoportban havi átlag 19,3%-os lineáris közönségaránnyal (versenytársa ugyanitt 17,8%-ot ért el). Az RTL Híradó január 30-i kiadása 21,7%-os lineáris SHR-rel a nézettségi TOP10 negyedik helyére került. Remekül teljesített a Fókusz is: a hétköznap esténként élőben jelentkező infotainment magazin havi átlagban 17,8% os lineáris SHR-t ért el a legfontosabb kereskedelmi csoportban.

A Keresztanyu havi átlagban szintén 17,8%-ot hozott – a saját gyártású napi sorozat 3 epizóddal is képviselteti magát a már említett TOP10-es listán –, míg A Tanár januárban vetített epizódjai átlagosan 13,8%-os lineáris közönségarányt értek el 18-49-ben.

Az RTL Magyarország online platformjain 2022 januárjában összesen csaknem 7,2 millió videóindítás történt. A portfólión belül az RTL Most 3,7 millió vv-t regisztrált, a platform kiemelt tartalmai közül a Keresztanyu 633 ezer, A Tanár című saját gyártású sorozat epizódjai 308 ezer, míg a Cápák között adásai 175 ezer vv-t generáltak. Az rtl.hu-n 3,5 millió videóindítás történt: a Fókuszhoz kapcsolódó shortform tartalmak 1 millió feletti, míg az RTL Híradóhoz kapcsolódó videós tartalmak közel 800 ezer vv-t generáltak januárban.

Ami pedig az elmúlt hetet illeti: az RTL Klub bizonyult nézettebbnek főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban. Csoportszinten is az RTL Magyarország nyerte január utolsó hetét a 18-49 évesek körében. Az RTL Klubon a 4. hét legnézettebb műsora mind a 18-49 évesek, mind pedig a teljes lakosság körében a vasárnapi RTL Híradó lett. Ismét kiemelkedően teljesített a Cápák között: az üzleti showműsor 5. epizódja a hét második legnézettebb műsora lett a fő célcsoportban, éves szinten pedig a 3. legnézettebb tartalom.

RTL Magyarország

Marketing és Kommunikációs Igazgatóság

Forrás:

Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+,15-29, Lineáris share, A heti adatok esetében: live+aslive+vendég, a havi adatok esetében: Live+kumulált tsv+ vendég, 2022.04.hét, 2022 Január

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!