Visszatért A mi kis falunk és mindent megnyert az elmúlt héten

Visszatért A mi kis falunk és mindent megnyert az elmúlt héten
Továbbra is az RTL Klub a legnézettebb csatorna főműsoridőben a 18-49-es célcsoportban. Az elmúlt hét nézettségi toplistáján domináltak a csatorna műsorai.

Újra az RTL Klub bizonyult a legnézettebb csatornának az elmúlt héten főműsoridőben a 18-49-es korosztályban (heti átlag 13,4%-os lineáris SHR, TV2: heti átlag 13,2% lineáris SHR). A hírműsorok nézettségi versenyét a 11. héten is az RTL Klub Híradója nyerte mind a 18-49-es célcsoportban (RTL Híradó: heti átlag 22,1% lineáris SHR, TV2 Tények: heti átlag 18,3% lineáris SHR), mind pedig a teljes lakosság körében (RTL Híradó: heti átlag 776,760 fő, TV2 Tények: heti átlag 728,693 fő).

Rendkívül erős volt az RTL Klub szombat estéje az elmúlt héten. Visszatért A mi kis falunk a legújabb, hatodik évaddal, és rögtön a legnézettebb műsorok első helyén landolt a 11. héten a 18-49-es célcsoportban (24,9% lineáris SHR). Ezzel a kiemelkedő eredménnyel a hatodik évad első epizódja az éves toplista második helyére futott be. A mi kis falunk mellett remekül indított az RTL Klub vadonatúj szitkomja, A Séf meg a többiek is. A 18-49-es célcsoportban elért 22,9%-os lineáris közönségaránya a heti toplista 4. helyére repítette a sorozat szombat esti premier epizódját. A 11. héten az RTL Klub műsorai domináltak a legnézettebb műsorok listáján a 18-49-es célcsoportban, hiszen a top 10-es listán a csatorna összesen nyolc műsora szerepel.

Vasárnap este debütált az RTL Klubon az ukrán elnök, Volodimir Zelenszkij vígjátéksorozata, A nép szolgája. A sorozat premier epizódja 15% lineáris közönségarányával a heti toplista 16. helyén végzett a 18-49-es célcsoportban.

Az rtl.hu videós hírportál a site megújulása óta második legmagasabb Real User számát hozta március 16-án. Az elmúlt héten regisztrált napi átlagos 131 ezres felhasználószám pedig csúcseredmény a hírportál decemberi megújulása óta. A 11. héten az rtl.hu legnépszerűbb tartalmai elsősorban a külpolitikai híranyagok voltak.

Az egész heti digitális adatokat tekintve az Éjjel-Nappal Budapest, a Keresztanyu, valamint a Hotel Margaret epizódjai bizonyultak a legnézettebb tartalomnak, A mi kis falunk pedig a lineáris premiert követő mindössze két napban regisztált 56 ezres videóindítással a digitális toplista 4. helyére ugrott.

Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (19:00-2259), teljes nap (0200-2559) 2022.11. hét,

Gemius Prism, 4+ rtlmost web+app, total videoview

(2022. 03. 21-én lekért adatok alapján)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!