Ukrán nyelvű televíziós tartalmakkal segíti a Paramount a menekült gyerekeket

Ukrán nyelvű televíziós tartalmakkal segíti a Paramount a menekült gyerekeket
A menekült családok megsegítésére a Nickelodeon és Nick Jr. tévécsatornákat is működtető Paramount médiavállalat a műsorterjesztő partnereivel együttműködve Európa-szerte díjmentesen is elérhetővé teszi a gyerekeknek szóló népszerű televíziós tartalmait ukrán nyelven.

A lengyelországi humanitárius segélyszervezetek munkájának egymillió dolláros támogatása mellett a Paramount a Pluto TV nevű ingyenes streaming platformján, illetve a platformmal közösen létrehozott Nickelodeon Ukraine Pluto TV nevű új ideiglenes tévécsatornán és szolgáltatói VOD platformokon, valamint egyes Nickelodeon és Nick Jr. YouTube-csatornákon keresztül tesz elérhetővé olyan válogatott gyermek tartalmakat ukrán nyelven, mint például a SpongyaBob Kockanadrág, a Mancs őrjárat, a Dóra a felfedező, a Bubi Guppik, a Madagaszkár Pingvinjei, vagy a Tini Nindzsa Teknőcök. Ezeket a tartalmakat a Paramount díjmentesen bocsátja rendelkezésre.

Magyarországon a 24 órás, reklámmentes Nickelodeon Ukraine Pluto TV csatorna az Antenna Hungária mindigTV GO és a Telekom TV GO platformján egy egyszerű, díjmentes regisztrációt követően érhető el*, illetve megtalálható a Vodafone, a Telekom és a DIGI csatornakínálatában is. A Nickelodeon és a Nick Jr. számos közkedvelt animációs sorozata teljesen ingyenesen, regisztráció nélkül megtekinthető ukrán nyelven az RTL Magyarország nemrégiben megújult digitális streaming szolgáltatásában, az RTL Moston is.

Európa-szerte, illetve a Közel-Keleten és Észak-Afrikában összesen több mint 30 partner televíziós szolgáltató hálózatain, illetve online és mobil applikációin lesz elérhető a Nickelodeon Ukraine Pluto TV csatorna. A Pluto TV streaming szolgáltatás felületén pedig jelenleg Németországban, Svájcban, Ausztriában, Franciaországban, Spanyolországban és Olaszországban érhetőek el ezek a tartalmak ingyenesen, regisztráció nélkül.

A Pluto TV emellett több mint 2,5 millió dollár értékű ingyenes reklámhelyet ajánlott fel humanitárius segélyszervezetek számára, hogy tájékoztassák és mozgósítsák a közönséget a humanitárius segítségnyújtási erőfeszítésekkel kapcsolatosan.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!