Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma

Tovább nőtt a hirdetők rádióba vetett bizalma
A Magyar Reklámszövetség mai napon közzétett adataiból kiderül, hogy 2023-ban tovább növekedett a rádió piaci részesedése, immár 4,1%-os szeletet hasítva magának a médiatortából.

Ez a folyamat már három éve tart: 2020-ról 2021-re 11,3%-os, 2021-ről 2022-re 10,4%-os, 2022-ről 2023-ra 17,3%-os növekedést realizált a rádió, ez utóbbi arányaiban nagyobb, mint a teljes médiapiac 2023-as növekedése (11%). Ezzel tavaly összesen 14,5 milliárd forint reklámköltést tudhat magáénak a médiatípus.

“Ez a mértékű növekedés azt jelzi számunkra, hogy a hirdetők bizalommal állnak a rádióhoz, vagyis felismerték, hogy a rádió egy rendkívül hatékony kampányfelület, mind célközönségük elérése, mind pedig üzeneteik közvetítése szempontjából, miközben biztosítja a hirdetési beruházások megtérülését és növeli a márkaismetséget, valamint aktivizál is” - mondta el Nagy Marcell, a MiértRádió? összefogás projektvezetője a friss adatok kapcsán.

Hozzátette: “Sok feladat áll még előttünk, ugyanakkor az egész rádiós iparág büszke lehet a 2023-as eredményekre, hiszen végre úgy tűnik, hogy a rádió kezdi visszaszerezni a megérdemelt szerepét a médiamixben. Egyúttal szeretném megköszönni a hirdetők rádióba vetett bizalmát, és reméljük, hogy ez a tendencia 2024-ben is folytatódik!”

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!