A Business Insider által összeállított statisztika-prognózis alapján készült cikk szerint ennek ráadásul nem is feltétlenül a koronavírus járvány lehet az oka, a streaming képernyőidő ugyanis 23 százalékot nőhet idén tavalyhoz képest, ami nem tükröz hatalmas elmozdulást a 2019-es 15 százalékos növekedéshez képest. A március végén végzett felmérés kérdéseire válaszolók körében ezzel együtt 9 százalék azoknak az aránya, akik kifejezetten az új koronavírus járvány hatására (annak is elsősorban gazdasági hatásai miatt) lemondták a hagyományos kábeltévé-előfizetésüket, és helyette valamelyik OTT-szolgáltatót választották.
Az HBO és a Disney is beszállt
A növekedésben sokkal inkább közrejátszhat, hogy idén több, jelentős méretű katalógussal és több exkluzív címmel is csábító új szereplő lépett piacra – legfőképpen az Egyesült Államokban. Ilyen egyebek mellett a Disney+ vagy éppen az HBO Max.
Európában, különösen régiónkban alighanem még éveket kell várni ahhoz, hogy az OTT-szolgáltatások népszerűsége elérje ezt a szintet, részben a nyelvi és jogi széttagozódások, részben a szolgáltatások árában tapasztalt különbségeknek köszönhetően.
A teljes cikk a HWSW oldalán olvasható.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!