A 18-59 évesek körében 2015 novembere óta nem volt ilyen magas havi átlagban a műsor nézői részesedése. A Tények Plusz szintén kiemelkedő teljesítményt nyújtott, hiszen májusban átlagosan több néző kísérte figyelemmel, mint a fő konkurens RTL Klub azonos idősávját. A főcsatorna reggeli magazinműsora, a Mokka az év előző hónapjaihoz hasonlóan májusban is sikeresen megvédte pozícióját és továbbra is idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban.
- Végtelenül büszke vagyok az elért eredményekre. Kitartó csapatmunka, szakmai tudás, innovatív gondolkodás és összetartás - ez a mi titkunk. Megállíthatatlanok vagyunk, nagyon sok újdonságot tervezünk, hogy a vezető pozícióinkat ne csupán megtartsuk, de még tovább növelni is tudjuk. Én állandó versenyben vagyok, amit a kollégáimra is átragasztottam, úgyhogy megyünk előre mint a gőzhenger! – nyilatkozta a sikerekről Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.
A csatorna sikereihez továbbra is jelentősen hozzájárulnak a hétköznap és vasárnap esténként sugárzott saját gyártású műsorok. Május 9-én elindult a Drágám, add az életed! negyedik évada, ami idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében, így az átlag 13,4%-os nézői részesedéssel az RTL Klub azonos idősávját 0,6 százalékponttal múlta felül (RTL Klub: 12,8%).
A csatorna most vasárnap búcsúzó fikciós sorozata, a Pepe májusban újra idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. Emellett, a három kiemelt korcsoportban a vígjátéksorozat minden egyes epizódját többen nézték, mint az RTL Klub azonos idősávját.
A két fő kereskedelmi csatorna után májusban teljes napon és főműsoridőben is, a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportban április után ismét a legnézettebb kábelcsatorna lett a Mozi+.
A sikeres műsorainak köszönhetően teljes napon májusban is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban, emellett a kábelportfólió és a TV2 Csoport szintén sikeresen megőrizte piacvezető pozícióját. Ugyanakkor a májusi teljesítménye alapján a TV2 Csoport a 18-59 évesek körében és a teljes lakosság tekintetében főműsoridőben is piacvezető lett.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!