A multimédiás kereskedőház, az Atmedia online üzletága folyamatosan bővíti portfólióját és egyre több specializált szolgáltató reklámlehetőségeit kínálja a hirdetőknek. 2021. április elsejétől a legnagyobb hazai online szépészeti piactér csatlakozott a vállalathoz. A Beauty World Net (BWNET.hu) nyolc éve indult és a prémium szépségszalonoknak, illetve azok ügyfeleinek kínál szolgáltatásokat. A BWNET.hu alapvetően az online időpontfoglalásra szakosodott, amellyel az ügyfelek kényelmesen és zökkenőmentesen találnak szabad helyet a szépségszalonokban. A világjárvány alatt a digitális megoldások iránt robbanás-szerűen nőtt a kereslet, és ez a BWNET-nek is kedvez, a korlátozások feloldásával ugrásszerűen nőtt a forgalma.
Győri Szabolcs a Beauty World Net Kft. ügyvezetője elmondta: „A platformot azzal a céllal fejlesztettük, hogy egy digitális teret biztosítsunk a szépségipari márkák, szolgáltatók ügyfeleinek, az igényes vásárlóknak. A szolgáltatásaink folyamatosan bővülnek, és a fejlesztés folytatódik, ráadásul üzletpolitikánkat támogatja a digitális megoldások iránti igénynövekedés is. Ezért döntöttünk úgy, hogy a hirdetésértékesítést professzionális partnerre bízzuk.”
A BWNET.hu jelenleg a legnagyobb hazai szépség piactér, amelynek fő szolgáltatása az időpontfoglalás. A vállalkozás saját fejlesztésű szalon szoftvere támogatja a partnerek tevékenységét. A platform a regisztrálóknak folyamatosan frissülő időpontlehetőségeket valamint híreket, termékeket ajánl. A vállalkozás az elmúlt években rendezvényszervezéssel is megjelent a piacon (Budapest Hair Show, Barber Battle Budapest, HelloMan Road Show, Kozmetikus Szupergála).
Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta: „A digitális megoldások a mindennapi élet egyre fontosabb részévé válnak, ezt bizonyítja az egyre népszerűbb BWNET.hu is. Szolgáltatásukkal a magas vásárlóerővel rendelkező célcsoportokat érik el, ami vonzó lehet a hirdetők számára is.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!