Az RTL egycsatornás televízóként indult, de mára egy multiplatform médiavállalat lett, lineáris csatornái mellett egyre több felületen éri el a nézőket tartalmaival. A streamingplatform, a mobil applikáció és a hírportál után egy új formában készül tartalom: a Brandmánia című műsor több mint 10 év és 300 adás után ezentúl podcast formájában is jelentkezik. Az első évadban Simon Krisztián vezérigazgatókat kérdez hivatásról, magánélet és munka egyensúlyáról, jövőképről.
A Brandmánia piaci trendekről és a média világáról szól, de a műsor formája nem nyújt lehetőséget elmélyült beszélgetésre, ezért kilépve ennek keretei közül podcast formájában beszélget Simon Krisztián nagyvállalatok top vezetőivel. A podcast a maga nemében egyedülálló, hiszen kötetlen, laza stílusú beszélgetések során ismerhetjük meg nagyvállalatok vezetőinek személyes oldalát, nézőpontjukon keresztül a cégeket, és bennfentes infókat, érdekességeket, jövőbeli terveket tudhatunk meg tőlük.
Az első adásban Simon Krisztián Noszek Péterrel, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatójával beszélget, akinek karrierje a teniszpályáról indult, majd körbejárta a vállalattal a világot, és hazatérte után megduplázta a cég forgalmát. Simon Krisztián többek között arról kérdezte őt, hogy mi a valós fenntarthatóság, milyen a közép-európai levegő a svájcihoz képest és milyen érzés egy több mint 2500 márkával rendelkező vállalat CEO-jának lenni.
A podcast elérhető a Spotify, a Google és az Apple felületein.
Spotify: https://open.spotify.com/episode/4t4bqPfxjniB6qYp1pYiuy?si=CH-MR0qVTYma91mYTPnm0A&nd=1
Google: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9mZWVkcy5idXp6c3Byb3V0LmNvbS8yMTg1MDY5LnJzcw
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!