Ha van valami, amire biztos nem számítottunk, hogy a Facebook valaha újságot fog kiadni, ráadásul nyomtatott, formában, de megtörtént: a Grow egy negyedévente megjelenő papír alapú magazin (aminek ugyan van digitális kiadása is), amivel elsősorban az üzleti vezetőket célozza meg a legnagyobb közösségi oldal - írja a marketingmorzsak.hu.
A lap természetesen hagyományos újságárusi terjesztésben nem lesz kapható (főleg nem itthon), az érdeklődők olyan speciális helyeken juthatnak majd hozzá, mint például a londoni Heathrow reptér business várója, és más exkluzív eladási pontok, ahová az átlagos halandók nem feltétlenül juthatnak be. A magazin első száma ráadásul már meg is jelent, borítóján a svéd Oscar Olssonnal, aki mostanában azzal haknizza végig a világsajtót, hogy új, a Z generációt célzó luxusmárkát hozott létre a H&M számára Nyden néven. A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!