
Tavaly több mint kétmillió felnőtt magyar internetező rendelkezett legalább egy streaming előfizetéssel, ami jelentős, 56 százalékos növekedést jelent 2021-hez képest a gkid piackutató adatai szerint - közölte a Direct One. A streamingszolgáltató várakozásai szerint a piac az idén mintegy harmadával bővülhet.
A közlemény szerint a növekvő népszerűséget mutatja, hogy a Direct Now alkalmazás használóinak száma az előfizetők körében az elmúlt egy évben mintegy 28 százalékkal nőtt: az alkalmazásnak mintegy 200 ezer előfizetője van, és minden 7. ügyfél használja az appot.
Az adatok alapján az előfizetőket a szórakoztató műsorok mellett leginkább a sportesemények érdeklik: a sorrendben a futballmérkőzések és a Forma-1-es futamok állnak az első helyen.
Az adatokból az is kiderült, hogy a felhasználók szívesen élnek a visszajátszás, újraindítás lehetőségeivel, hiszen így nem maradnak le sorozatuk legutóbbi epizódjáról, vagy újra át tudják élni a sportesemények legjobb pillanatait - írták.
Olvasd el a teljes cikket a Növekedés oldalán!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!