Női vezetőkkel erősít az Atmedia

Női vezetőkkel erősít az Atmedia
Új illetve régi szakemberek kinevezését jelentette be a legnagyobb tévés kereskedőház, az Atmedia. Balázs Barbara üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatóként, Erdélyi Eszter az új online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőként folytatja a vállalatnál a pályafutását. Az Atmediánál február végén megüresedett tévés értékesítési vezetői pozícióra az OMD-től érkezett Kosaras Klaudia.

Balázs Barbara 2016-ban értékesítési csoportvezetőként csatlakozott az Atmediához, akit a közelmúltban neveztek ki üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatónak. A szakember médiás karrierjét a kétezres évek elején az RTL Klubnál kezdte, majd a ZenithOptimedia munkatársa lett. Médiatervezőként ATL, online és offline kampányok tervezésében, kiemelt ügyfelek kezelésében, kutatási feladatokban szerzett jelentős tapasztalatokat. Ezt követően az Index.hu Zrt-nél értékesített online-t, majd a TV2 Csoportnál a nagy ügynökségi és direkt sales terület csoportvezetőjeként felelt a cégcsoport üzleti céljainak eléréséért. 2016-ban értékesítési csoportvezetőként érkezett a legnagyobb tévés kereskedőházhoz, ahol 2018 októberétől új kihívást kapott üzletfejlesztési és értékesítés támogatási igazgatói kinevezésével. Többek között feladata optimalizálni a piaci és a csatorna partnerek igényeit a belső kiszolgálás lehetőségeivel, illetve ha szükséges, új üzleti lehetőségek fejlesztésével.

Tavaly májusban érkezett Erdélyi Eszter az Atmediához, és a kereskedelmi és portfólió igazgatóságon belül novemberben nevezték ki az online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőnek. A szakember sokszínű karrierjét 2003-ban a Boomerang Mediánál kezdte, majd kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként dolgozott a Danubius Sales House-nál, ahol rádiós piaci tapasztalatot a Danubius és a Roxy Rádió reklámértékesítésével szerzett. Online hirdetésértékesítéssel először az Index.hu Zrt-nél foglalkozott szintén kiemelt ügyfélkapcsolati menedzserként. Az Atmediához is az online értékesítési csapatba érkezett 2018-ban. Erdélyi Esztert online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetőnek tavaly novemberben nevezték ki, akkor, amikor a vállalatnál másfél éve elindított üzletág megújította stratégiáját és letisztult portfóliójának fejlesztésében kiemelt hangsúlyt kapott a jogtiszta videós tartalom dinamikus növelése.

Kosaras Klaudia értékesítési vezetőként az OMD-től érkezett márciusban a vállalathoz; Lengyel András kereskedelmi és portfólió igazgató helyetteseként. A szakember a pályafutását 2004-ben, a BGF Külkereskedelmi Főiskola elvégzése után az OMD-nél kezdte, ahol 14 évet töltött el. Kosaras Klaudia ügyvezető igazgató helyettesként az ügyfélkapcsolati csapatok szakmai vezetésért és fejlesztéséért, a new business projektekért illetve a kapacitás menedzsmentért felelt a váltást megelőző években. Az Atmediánál kapott feladatok új, izgalmas szakmai kihívást jelentenek a vezetőnek, aki a vállalat üzleti céljainak elérésében fontosnak tartja a hatékony csapatmunkát.

Elődje, Tilki Zoltán az Atmediánál kilenc évet töltött tévés értékesítési vezetőként, de február végén saját döntése alapján elbúcsúzott a kereskedőháztól.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Női vezetők