Műfajmánia kampánnyal rukkol elő a Vodafone

Műfajmánia kampánnyal rukkol elő a Vodafone
Például a western vagy a romkom rajongóit állítja középpontba a Vodafone új, otthoni TV szolgáltatását hirdető kampánya.

Általános információk a kampányról

A műfajmániát ünnepli a VMLY&R Vodafone számára készített kampánya egy több filmből álló sorozattal. Az első TVC-ben egy western-őrült apa-fia páros kerül a középpontba, őket pedig egy nem csak egymásba, de a romantikus filmek világába is fülig szerelmes fiatal pár követi – a kampány ezzel még nem ér véget, hamarosan több, más filmmel folytatódik majd - írja a Kreatív Online.

Kreatív koncepció, fő üzenet

Két dolog közös a karakterekben: egyrészt betekintést nyerhetünk sajátos álomvilágaikba, másrészt szenvedélyüket mind a Vodafone TV személyes ajánlója segítségével élik meg. Hiszen a Vodafone otthoni szolgáltatásának ajánlórendszere megismeri a felhasználó ízlését, így olyan tartalmakat ajánl, amivel kiteljesedhetnek, még jobban megélhetik szenvedélyüket. Ezáltal nem lesz több unalmas, csatornák és tartalmak közti keresgéléssel elfecsérelt idő, hanem mostantól a személyes ajánló gondoskodik arról, hogy bármilyen műfajért is lelkesedjen a user, biztosan olyan műsorokat kapjon, amikkel a minőségi szórakozás garantált.

Érdekesség, behind the scenes

„Könnyű olyan kampányon dolgozni, ahol a termék egy létező problémára ad valós megoldást. A Vodafone TV új felülete átlátható, a tartalmak könnyen kereshetőek. Külön élmény volt végre személyesen, hús-vér emberekkel együtt dolgozni (persze a szigorú egészségügyi szabályok betartásával). Az meg extra jó érzés, hogy a helyi fejlesztésnek köszönhetően valamennyi munkát tudtunk adni a Covid miatt leállt hazai filmgyártásnak. Rengeteg anyag készül, nagyon sok ember van benne a projektben. Többeknek ez az utolsó, másoknak pedig az első Vodafone-os projektje. Köszönöm mindenkinek a munkát!” – mondta Juhász Péter Tibor, a Vodafone márkaigazgatója.

„Hozzávetőlegesen kétezerszer láttam gyerekként a Macskafogót. Grabowskit utánoztam: Thoreau-t akartam olvasni és nyers koszton élni. És fura, de félig-meddig szerelmes voltam a szőke patkánylányba. A patkánylánnyal nem vagyunk együtt, nem élek (már) konzervkaján és Thoreau-ra az imént kerestem rá, hogy kicsoda – eddig Torónak hittem, ahogy a filmben hallottam. Cserébe tiszteleghettem a hozzám hasonló filmbolondok előtt egy kampánnyal!" – mondta Kovács Kristóf, copywriter.

„Rendezőként izgalmas szakmai kihívás volt a zsánerfilmek kompromisszummentes megidézése. Emellett különösen fontosnak tartottuk, hogy finom humor jelenjen meg a történetekben és a karakterekben, hiszen ettől lesznek szerethetők és emberiek. A kampány minden filmje külön világ, így a három nap, ami alatt leforgattuk különleges élménnyé vált, és nem csak számunkra, hanem nagyon remélem, hogy a nézők számára is. Nagyon jó csapattal dolgozhattam együtt, akikkel közösen alakíthattuk azokat a finom részleteket, amik igazán emlékezetessé és szórakoztatóvá tudnak tenni egy filmet.” – tette hozzá Nyitrai Marci, rendező.

 

A teljes cikk itt olvasható...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!