A Media Hungary programjának szerkesztésével lassan a célegyenesbe érünk, kirajzolódnak az irányvonalak és az összefüggések. 23 éve szervezzük kollégáimmal ezt a remek, általam minden tekintetben imádott eseményt.
Az alábbi leírás az átlagosnál kicsit hosszsabbra sikeredet. Kérlek, ha időd engedi, olvasd végig.
A program összeállítása során sok mindent tanulunk, rengeteg információ ér bennünket; így kereshetem, vizsgálhatom a médiapiacon megjelenő szakmai, üzleti és kereskedelmi összefüggéseket.
Anno 2000-ben - a piac fejlődésére reagálva - egy új, de rokon konferenciát kezdtünk barátaimmal szervezni: az Internet Hungary-t.
Akkor azt mondtuk: „Figyelem, az internet fejlődése olyan gyors, hogy egy évet érdemes akár kutyaévekben számolni, és aszerint reagálni a piaci mozgásokra." Mára ugyanez a médiapiacra is elmondható. Ezt a gyorsulást a technika, az alacsony beszállási költség, a piaci szereplők számának rohamos növekedése is okozza. Érdekes megfigyelni, ki miként reagál szóban és tettekben ennek a folyamatosan fejlődő és gyorsul piacnak a kihívásaira.
Ezért választottam az idei Media Hungary konferenciának az alábbi mottót:
„Digital Hungary: Hagyd el a tegnapod!"
Kérlek, tekintsd meg a konferencia két napos programját akár pdf-ben (klikk), akár az alábbi szekciók felsorolásában. Ezek mellett a külföldi előadóink névsora is elolvasható.
A szekciók:
– Ez lenne a versenypiac? Végy példát másoktól!
Ki hogyan kezeli az új piaci szereplők okozta kihívásokat.
– Hirdetési utak. Valóban egyre közelebb a vásárlóhoz?
– A Te kultúrád lesz a Te branded, vagyis egy márka erkölcse.
– Lapkiadói bevételek a digitális evolúció hajnalán.
– Gondolatkísérletek, kiadói dilemmák: Mi történne ha megszűnne a Facebook?
– Egy kötelező barátság elmélyülése: tévé és online kéz a kézben.
– Televíziós csatornák előfizetései, az internet és a reklámok kapcsolata.
– Érzelemmarketing: az érzelempiac bevételi eszközei és játékszabályai.
– Mindig mérünk valamit: metrikák versenye.
– Te már tudsz jól dönteni? A döntéshozatal három szintje.
– Az algoritmusok már köztünk élnek. Napjaink (transz) humanizmusa.
– Nyakunkon a GDPR! Mi lesz majd, ha rajtakapnak?
– A tartós prodiktivitás elérése! Workshop.
– Az influencerek is emberek! Válaszd ki jól őket!
– NőComment! Az érzelemmanipulátorok! (TMC produkció)
– Motiváló reggel - Pál Ferivel és...
– Az algoritmusok már köztünk élnek! Egy kis futurológia
– HR és cégvezetés: Az emberek köztünk élnek.
- Valakit kellene találnunk! Kóborló munkaerők kreatív befogása
- Cégvezetés, emberkezelés.
- Nincs más kiút: automatizáld az irodád!
– Influencerek találkozása a márkával és a konverzióval.
– A szórakoztatás szélessávon érkezik.
Online videók: hirdetésektől a közvetítésekig
– Csinálj magadnak előfizetéses onlinevideó-csatornát!
– Rólad is ítélkeznek! A vélemény szabad, meg is alkotják rólad.
Reputációmenedzsment, kríziskommunikáció és az érvelés művészete.
– Az érvelés művészete: kinyilatkoztatás helyett győzd meg!
– Hirdetői és termékértékesítő utak a vásárlóhoz.
Performance, perszónák, programmatic és az értékesítési lánc kapcsolata.
– Személyre szabott marketing, adatokra és attitűd alapokra helyezve.
– Smartketing. A marketing és a sales öszehangolása.
– Az ingyenesség mágiája vs. az online előfizetési lapok vizsgálata.
– A tartalommarketing valós értékei.
Figyelem! Ezen a héten már csak öt nap maradt a regisztrációra!
Regisztráció itt.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!