Minden, amit a Media Hungary-ről tudni érdemes

Minden, amit a Media Hungary-ről tudni érdemes
Az immár 23 éve szervezett Media Hungary konferencia idén is számos izgalmas témával várja a résztvevőket. A kétnapos szakmai eseményről ebben a cikkben szedtünk össze mindent, amit tudni érdemes.

A Media Hungary programjának szerkesztésével lassan a célegyenesbe érünk, kirajzolódnak az irányvonalak és az összefüggések. 23 éve szervezzük kollégáimmal ezt a remek, általam minden tekintetben imádott eseményt.

Az alábbi leírás az átlagosnál kicsit hosszsabbra sikeredet. Kérlek, ha időd engedi, olvasd végig.

A program összeállítása során sok mindent tanulunk, rengeteg információ ér bennünket; így kereshetem, vizsgálhatom a médiapiacon megjelenő szakmai, üzleti és kereskedelmi összefüggéseket.

Anno 2000-ben - a piac fejlődésére reagálva - egy új, de rokon konferenciát kezdtünk barátaimmal szervezni: az Internet Hungary-t.

Akkor azt mondtuk: „Figyelem, az internet fejlődése olyan gyors, hogy egy évet érdemes akár kutyaévekben számolni, és aszerint reagálni a piaci mozgásokra." Mára ugyanez a médiapiacra is elmondható. Ezt a gyorsulást a technika, az alacsony beszállási költség, a piaci szereplők számának rohamos növekedése is okozza. Érdekes megfigyelni, ki miként reagál szóban és tettekben ennek a folyamatosan fejlődő és gyorsul piacnak a kihívásaira.

Ezért választottam az idei Media Hungary konferenciának az alábbi mottót:

„Digital Hungary: Hagyd el a tegnapod!"

Kérlek, tekintsd meg a konferencia két napos programját akár pdf-ben (klikk), akár az alábbi szekciók felsorolásában. Ezek mellett a külföldi előadóink névsora is elolvasható.

A szekciók:

Ez lenne a versenypiac? Végy példát másoktól!
Ki hogyan kezeli az új piaci szereplők okozta kihívásokat.

Hirdetési utak. Valóban egyre közelebb a vásárlóhoz?

A Te kultúrád lesz a Te branded, vagyis egy márka erkölcse.

Lapkiadói bevételek a digitális evolúció hajnalán.

Gondolatkísérletek, kiadói dilemmák: Mi történne ha megszűnne a Facebook?

Az adat-Szodoma hatásai.

Egy kötelező barátság elmélyülése: tévé és online kéz a kézben.

Televíziós csatornák előfizetései, az internet és a reklámok kapcsolata.

Érzelemmarketing: az érzelempiac bevételi eszközei és játékszabályai.

Mindig mérünk valamit: metrikák versenye.

Te már tudsz jól dönteni? A döntéshozatal három szintje.

Az algoritmusok már köztünk élnek. Napjaink (transz) humanizmusa.

Nyakunkon a GDPR! Mi lesz majd, ha rajtakapnak?

A tartós prodiktivitás elérése! Workshop.

Az influencerek is emberek! Válaszd ki jól őket!

NőComment! Az érzelemmanipulátorok! (TMC produkció)

Motiváló reggel - Pál Ferivel és...

Az algoritmusok már köztünk élnek! Egy kis futurológia

HR és cégvezetés: Az emberek köztünk élnek.
- Valakit kellene találnunk! Kóborló munkaerők kreatív befogása
- Cégvezetés, emberkezelés.
- Nincs más kiút: automatizáld az irodád!

Influencerek találkozása a márkával és a konverzióval.

A szórakoztatás szélessávon érkezik.
Online videók: hirdetésektől a közvetítésekig

– Csinálj magadnak előfizetéses onlinevideó-csatornát!

Rólad is ítélkeznek! A vélemény szabad, meg is alkotják rólad.
Reputációmenedzsment,  kríziskommunikáció és az érvelés művészete.

Kríziskommunikáció

Az érvelés művészete: kinyilatkoztatás helyett győzd meg!

Hirdetői és termékértékesítő utak a vásárlóhoz.
Performance, perszónák, programmatic és az értékesítési lánc kapcsolata.

Személyre szabott marketing, adatokra és attitűd alapokra helyezve.

Smartketing. A marketing és a sales öszehangolása.

Az ingyenesség mágiája vs. az online előfizetési lapok vizsgálata.

A tartalommarketing valós értékei.

Figyelem! Ezen a héten már csak öt nap maradt a regisztrációra!
Regisztráció itt.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …