Mi köze az Apple-nek a pizzásdobozhoz?

Mi köze az Apple-nek a pizzásdobozhoz?
Az Apple egy négyfős csoport köré építette fel új reklámját. Kicsit szerencsétlenek, kicsit bénák, de szeretni valók. Céljuk, hogy egy egyedi fejlesztéssel elvarázsolják mogorva főnöküket. Sikerül, mégpedig egy olyan ötlettel, melyet épp a vállalat dolgozóinak dolgoztak ki korábban a valóságban.

The Underdogs címmel töltötte fel új reklámját a Youtube-ra az Apple, amelyben a címhez méltóan egy elsőre rakás szerencsétlenségnek tűnő, 4 fős csapat előtt nyílik óriási lehetőség a cégnél - olvasható a Kreatív.hu cikkében.

A csapatnak 2 nap alatt kellene összeraknia egy olyan prezentációt, amivel még rettegett főnöküket is meggyőzhetik.

Az ötlet pedig nem más, mint a kerek pizzásdoboz, amely valójában egy már létező dolog, amit az Apple dolgozóinak fejlesztettek ki még korábban, és cikkek egész sora foglalkozott az ötlettel.

A kerek pizzásdoboz még a Steve Jobs halála utáni megemlékezéseken is feltűnt.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!