De kár lenne kihagyni, mert mi nem rágódunk tovább az út szélén vészvillogóval az elmúlt több mint egy év bizonytalanságain. A tapasztalatokat felhasználva már a következő 12 hónapot nézzük, és szerintünk vége a tervezhetetlenségnek, ideje hát feljebb váltani, netán turbóra kapcsolni!
Épp ezért ezúttal csak olyan előadókat hívtunk meg a Media-Digital Hungary 2 napjára, akik valóban hasznos és gyakorlati információkkal szolgálhatnak a jövő üzletéről: a kereskedelmi, marketing- és médiapiac következő 1 évéről.
Minden eddiginél több, vadonatúj (eddig még sehol sem publikált) kutatással, felméréssel, és adattal készülünk.
Az információkat elemezzük: meghívott szakembereink segítenek eligazodni közöttük, sőt: rávilágítunk jelekre, összefüggésekre és rávilágítunk olyan szakmai és piaci mechanizmusokra, melyek nélkül a megváltozott terepen, a megváltozott szereplők között sokkal nehezebben szlalomoznátok a következő hónapokban. És mint tudjuk, az marad életben, aki a leghamarabb alkalmazkodik! Meg az, aki megtanul a jelekből olvasni!
A fogyasztó - és talán mi magunk is - digitális detoxba kezdünk idén nyáron. De milyen is lesz ez az új, pandémia utáni fogyasztó? Fellépőink segítségével megszemélyesítjük, és bemutatjuk a megcélzott vásárlótokat, és az ő lelkivilágát. Vagyis segítünk a cél keresésében, majd a célratartásban.
És ha ez nem lenne elég, mindent alátámasztunk kőkemény adatokkal, hogy nektek könnyebb legyen nyáron, ősszel, télen és tavasszal tervezni velük - meg nekik. Megmondjuk hol vannak, hova mennek, mit csinálnak, mire vágynak, mire költenek, és vajon továbbra is a tévé és a képernyő uralja majd a szabadidejüket?
És ha megismertétek egymást, utána a legmodernebb célravezető eszközöket is a kezetekbe adjuk: a helyzetfelismerés, a stratégiatervezés után hadrendbe állíthatjátok a tartalom, marketing és hirdetési eszközöket. (Amelyeket szintén apró darabokra cincálunk a kedvetekért)
A tényekkel itt is őszintén szembe kell nézni - mi pedig ígérjük, szókimondók leszünk - bár ez néha fájdalmas lehet. Felkészültünk-e az innovációkra? Jókor, jó versenypályára léptünk- e? Nem késtünk-e már most le sok lehetőségről? Jó helyre célozunk-e: a minőséget túl vagy alul értékeljük? Tömeg kell-e vagy hasznosabb a tömeges? (Médiában és vásárlóban egyaránt?)
Netán elég a puszta bullshit, és valóban nincs többé már olyan hiba, amit kommunikációval ne lehetne javítani? A kommunikáció valóban sokkal többet számít, mint maga a produktum? Lehántjuk a mázat erről is - bemutatjuk a “máz-effektust”, és benézhettek velünk a távirányítók magányosságában döntő közönségetek nappalijába, hátha megértjük végre az agyukat.
Csermely Ákos 25 éve dolgozik értetek, és 26. alkalommal találkozhatunk június 16-17-én. Ha tetszik a perspektíva, amit mutatunk, tartsatok velünk! Kapjátok elő a bukósisakokat, napszemüvegeket - nehogy a fény eltompítsa a látásotokat - és gyerünk! Pattanjatok be velünk ebbe a Cabrioba, és csapassuk együtt! Hiszen erre várunk egy éve, hogy végre ráléphessünk a gázra!
Biztonsági öveket bekapcsolni, mert mi indulunk!
A teljes útitervet itt találjátok: www.mediahungary.hu
Figyelem további linkjeink:
A Digital Hungary Youtube csatornája. Központi itt
Lejátszási listák itt: Reboot Hungary eddigi adásai
2020-as Media-Digital Hungary előadásai
2020-as Internet Hungary előadásai
Figyelem!
I. Kérlek iratkozz fel Youtube csatornánkra itt. Hetente 1-2 új videót töltünk fel, így elsőként értesülhetsz róluk.
II. Kérlek iratkozz fel a Facebook Reboot Hungary csoportjára. A csoporttagok 10% kedvezményt kapnak a mindenkori konferenicáink részvételi árából.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!