Menj te oda, ahol a fogyasztód lesz! Mi pedig segítünk megtalálni azt a helyet, ahol majd a legtöbbet hozhatjátok ki az üzletből.

Menj te oda, ahol a fogyasztód lesz! Mi pedig segítünk megtalálni azt a helyet, ahol majd a legtöbbet hozhatjátok ki az üzletből.
2 nap, 4 fő témacsoport, naponta 13 órányi szakmai tartalom élőben, és élő közvetítés formájában is. Csak az nem jön, aki nem akar!

De kár lenne kihagyni, mert mi nem rágódunk tovább az út szélén vészvillogóval az elmúlt több mint egy év bizonytalanságain. A tapasztalatokat felhasználva már a következő 12 hónapot nézzük, és szerintünk vége a tervezhetetlenségnek, ideje hát feljebb váltani, netán turbóra kapcsolni!

Épp ezért ezúttal csak olyan előadókat hívtunk meg a Media-Digital Hungary 2 napjára, akik valóban hasznos és gyakorlati információkkal szolgálhatnak a jövő üzletéről: a kereskedelmi, marketing- és médiapiac következő 1 évéről.

Minden eddiginél több, vadonatúj (eddig még sehol sem publikált) kutatással, felméréssel, és adattal készülünk.

Az információkat elemezzük: meghívott szakembereink segítenek eligazodni közöttük, sőt: rávilágítunk jelekre, összefüggésekre és rávilágítunk olyan szakmai és piaci mechanizmusokra, melyek nélkül a megváltozott terepen, a megváltozott szereplők között sokkal nehezebben szlalomoznátok a következő hónapokban. És mint tudjuk, az marad életben, aki a leghamarabb alkalmazkodik! Meg az, aki megtanul a jelekből olvasni!

A fogyasztó - és talán mi magunk is - digitális detoxba kezdünk idén nyáron. De milyen is lesz ez az új, pandémia utáni fogyasztó? Fellépőink segítségével megszemélyesítjük, és bemutatjuk a megcélzott vásárlótokat, és az ő lelkivilágát. Vagyis segítünk a cél keresésében, majd a célratartásban.

És ha ez nem lenne elég, mindent alátámasztunk kőkemény adatokkal, hogy nektek könnyebb legyen nyáron, ősszel, télen és tavasszal tervezni velük - meg nekik. Megmondjuk hol vannak, hova mennek, mit csinálnak, mire vágynak, mire költenek, és vajon továbbra is a tévé és a képernyő uralja majd a szabadidejüket?

És ha megismertétek egymást, utána a legmodernebb célravezető eszközöket is a kezetekbe adjuk: a helyzetfelismerés, a stratégiatervezés után hadrendbe állíthatjátok a tartalom, marketing és hirdetési eszközöket. (Amelyeket szintén apró darabokra cincálunk a kedvetekért)

A tényekkel itt is őszintén szembe kell nézni - mi pedig ígérjük, szókimondók leszünk - bár ez néha fájdalmas lehet. Felkészültünk-e az innovációkra? Jókor, jó versenypályára léptünk- e? Nem késtünk-e már most le sok lehetőségről? Jó helyre célozunk-e: a minőséget túl vagy alul értékeljük? Tömeg kell-e vagy hasznosabb a tömeges? (Médiában és vásárlóban egyaránt?)

Netán elég a puszta bullshit, és valóban nincs többé már olyan hiba, amit kommunikációval ne lehetne javítani? A kommunikáció valóban sokkal többet számít, mint maga a produktum? Lehántjuk a mázat erről is - bemutatjuk a “máz-effektust”, és benézhettek velünk a távirányítók magányosságában döntő közönségetek nappalijába, hátha megértjük végre az agyukat.

Csermely Ákos 25 éve dolgozik értetek, és 26. alkalommal találkozhatunk június 16-17-én. Ha tetszik a perspektíva, amit mutatunk, tartsatok velünk! Kapjátok elő a bukósisakokat, napszemüvegeket - nehogy a fény eltompítsa a látásotokat - és gyerünk! Pattanjatok be velünk ebbe a Cabrioba, és csapassuk együtt! Hiszen erre várunk egy éve, hogy végre ráléphessünk a gázra!

Biztonsági öveket bekapcsolni, mert mi indulunk!

A teljes útitervet itt találjátok: www.mediahungary.hu

Figyelem további linkjeink: 
A Digital Hungary Youtube csatornája.    Központi itt
Lejátszási listák itt: Reboot Hungary eddigi adásai
2020-as Media-Digital Hungary előadásai
2020-as Internet Hungary előadásai
Figyelem!

I.  Kérlek iratkozz fel Youtube csatornánkra itt. Hetente 1-2 új videót töltünk fel, így elsőként értesülhetsz róluk.
II. Kérlek iratkozz fel a Facebook Reboot Hungary csoportjára. A csoporttagok 10% kedvezményt kapnak a mindenkori konferenicáink részvételi árából.


Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Hegyi Nóra

A Színház- és Filmművészeti Egyetem Televíziós műsorvezető-rendező szakán, és az ELTE esztétika szakán diplomázott. Több mint 10 év televíziós szerkesztés, riporterkedés és műsorvezetés (Híradó, Házon …