Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom

Mémbisztró: rendezvénysorozatot indított a MediaCom
„Létfontosságú, hogy időnként olyan dolgot csináljunk, ami nem létfontosságú” - ezzel a mottóval indított új rendezvénysorozatot a MediaCom.

A mottó Mérő László matematikustól származik, aki az ügynökség belső inspirációs sorozatának első vendége is volt. A kötetlen beszélgetés célja – a mottónak megfelelően – az, hogy az egyre gyorsabban változó, mind összetettebb piacon legyen alkalom és mód a közös megpihenésre, a közös gondolkodásra, az egymás közötti „mémcserére”.

A Mémbisztró ötletgazdája Kun Miklós, a MediaCom stratégiai igazgatója. A Mémbisztró negyedévente nyit ki: a tavaly téli első kiadás vendége Mérő László volt, míg idén tavasszal az ügynökség Gundel Takács Gábort látta vendégül egy beszélgetés erejéig.

„A mérnökök a gépeket, az orvosok az élőlényeket, a kőműves a falakat, a kommunikációs szakemberek pedig a kultúrát elemzik és építik üzenet-rendszereken keresztül. A Mémbisztrót azért hoztuk létre, hogy a kultúránk és hétköznapjaink gondolati alapelemeire csodálkozzunk rá – értékeket keresve. Abban bízom, hogy egy-egy hazavitt mém nem csak a munkánkban, de személyes életünkben is segíthet megnyitni saját útjainkat” – mondta el Kun Miklós.

A csatolt „mémfelhőben” a két eddigi alkalom legérdekesebb gondolatait gyűjtöttük össze munkatársaink segítségével.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Címkék: Mediacom