Megújult a Forbes online felülete

Megújult a Forbes online felülete
Átalakult a magyar Forbes online felülete, több változással találkozhatnak az olvasók.

Maga a Forbes számolt be arról, hogy átalakította online felületét. A portál szerint az oldal már átlagosan heti több mint 1 millió letöltést ér el, ezért itt volt az ideje, hogy a felületet átalakítsák, igazodva például a mobilos megjelenéshez.

Mint írják, a Forbes.hu tartalmilag is elkülönül a nyomtatott magazintól. Mára jóval több területet ölel fel, mint 2016-os indulásakor, így jóval több olvasót is kell kiszolgálnia. A már megszokott rovatok mellett ezentúl sokkal nagyobb hangsúlyt kapnak a rövid hírek. Mint írják:

„Fontos, hogy megrajzoljuk az általunk elmesélt történetek kontextusát, hogy folyamatosan kövessük, és segítsük értelmezni az olvasóknak azt a környezetet, amiben élünk.”

Az egyik változás, hogy ezentúl az oldal tetején jelennek majd meg az elmúlt 24 óra legfrissebb hírei. A napi címlapon pedig egy helyett 2-3 anyag fog megjelenni. A rovatok és az összeállítások a jövőben blokkokba rendezve jelennek meg, melyeket folyamatosan szerkeszteni fognak. A felületen a vizuális tartalmakat is jobban kiemelik majd a címlapon és a cikkekben egyaránt, sőt új galériarendszert is láthatnak az olvasók. A fontosabb üzleti cikkek alá kerültek a támogatói tartalmak, melyeket dizájnnal különböztetnek meg a szerkesztőségi tartalmaktól. Szintén nagy újítás, hogy bevezették a sötét módot, ami a képernyő jobb felső menüjéből érhető el.

(Forrás: media1.hu)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!