
Fontosnak tartja a digitális csatornákat Lipták Tímea, a Central Médiacsoport Zrt. magazinüzletág-igazgatója.
A vezető elmondta, hogy a Gemius adatai szerint a leglátogatottabb glossywebsite-ot, a Cosmopolitan.hu-t 2016 első felében, amerikai minta alapján, a legújabb trendeket követve megújítják.
A szakember egyébként kiemelkedő, öt százalék feletti hirdetésioldalszám-növekedésről számolt be a Marie Claire magazinnál.
A Marketing & Média áprilisi lapszámában megjelent cikket ide kattintva töltheti le.
Lipták Tímeával egyébként találkozhat a május 10-11-i Media Hungary konferencián Siófokon, méghozzá 10-én kedden, a C teremben.
A konferencia program, amelyben részt vesz:
Élményt az olvasóknak!
Prezentációk, amelyek előre megadott kérdésekre reflektálnak:
1. Hogyan adnak élményt az olvasóiknak?
2. Milyen szempontok alapján alakítják a lapot az olvasói élmény érdekében?
3. Hogyan egyeztetik össze az olvasói élményt a hirdetői elvárásokkal?
8 perces prezentációk, opponensi kérdésekkel.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!