Az elmúlt napokban számos panasz jelent meg a YouTube Free felhasználói részéről a Twitteren a reklámok növekvő száma miatt - írja a 24.hu. Egyeseknél 2 helyett már 5 átugorhatatlan hirdetés jelenik meg egyes csatornák esetében. A mostani átlag YouTube-hirdetések 5-30 másodperc között alakulnak, az új elemek hosszáról azonban egyelőre nem tudni. A panaszáradatot már a YouTube csapata sem tudta ignorálni, és hozzászólt egy mérges felhasználó tweetjéhez.
So @YouTube 2 ads weren’t enough now y’all wanna play 5 ads that no one cares for AND I CANT SKIP ?
— Mermaidvee????????♀️ (@BadGyalVeeVee) September 7, 2022
Mint írták, az 5 reklámos verzió csak az úgynevezett „bumper ads” hirdetések esetében fordulhat elő. Ezek maximum hat másodperc hosszúak lehetnek, így a YouTube szerint még ha 5 is van belőlük, akkor sem haladják meg a korábban tapasztalt 30 másodperces határt. Továbbá jelezték: várják a visszajelzéseket a funkcióval kapcsolatosan.
A YouTube-fiókok többségénél még mindig a 2 hirdetés számít megszokottnak, és nyitottak a visszajelzésekre. Ezek együttesen arra utalhatnak, hogy a funkció még csak tesztelés alatt áll, és a Google valószínűleg kivár, míg elegendő számú felhasználói reakció érkezik be.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!