Már ételt is rendelhetünk a TikTokon

Már ételt is rendelhetünk a TikTokon
TikTok Kitchen (vagyis TikTok Konyha) néven ételt házhoz szállító szolgáltatást indít a népszerű videós közösségi platform a Virtual Dining Concepts (VDC) közreműködésével.

A Bloomberg információi szerint háromszáz étteremmel kötött a VDC és a TikTok szerződést az Egyesült Államokban, 2022 végére pedig ezerre bővítenék a résztvevők számát, akiktől a videós appon éppen trendi ételeket lehet házhoz rendelni - írja az index.hu. Csak kiszállítás lesz, egy étterembe betérve nem mutathatják fel a vendégek a mobiljukat, hogy „Na, ezt kérem!”, mivel nem is a résztvevő éttermek személyzete készíti majd el az ételeket.

Egy okostelefon, pár hozzávaló, némi szerencse - és máris özönlenek a lájkok. A dalgonakávé, a reggeliző pehelyként használt minipalacsinta, a békakenyér, a vegánbacon voltak az utóbbi időszak kajatrendjei. De mi a sikeres TikTok-ételvideók titka?

A VDC közleménye alapján a Verge azt írja, a szolgáltatás a partner éttermek konyháját és felszerelését használja majd, de saját csapattal, akik speciális képzést kapnak, és receptkönyvükben kizárólag a TikTokon éppen trendi ételek lesznek. A menü negyedévente változik majd a platformon, a virális tartalomhoz igazodva.

A 2021-es Google keresési listán első helyen található sült feta tészta, mely a TikTokon lett világhírű, egyértelműen rajta lesz a szolgáltatás indításakor a menün. A receptvideók eredeti készítői és feltöltői részesedést kapnak majd a bevételekből, ígéri a cég.

A VDC-nek volt már korábban hasonló projektje a MrBeast Burgerrel. 2020-ban a YouTube videókból ismert MrBeast közreműködésével több mint egymillió hamburgert értékesített a cég az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Kanadában, a TikTok Kitchen esetén is használni tervezett módszerrel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: TikTok