Magyar partnert választott a Facebook anyacége

Magyar partnert választott a Facebook anyacége
A magyar piacra vonatkozó sales partnerséget kötött a Facebookot is üzemeltető Meta. Az együttműködésnek köszönhetően a vállalat kínálatában szereplő összes terméket, alkalmazást, illetve szolgáltatást a Httpool by Aleph értékesíti a hazai ügynökségek és hirdetők felé.

Az üzleti kooperáció a Meta Authorized Sales Partner (ASP) program keretében valósult meg. A Httpool anyavállalata, az Aleph – amely 2018 óta része az ASP-programnak - az utóbbi években kiemelkedő eredményeket ért el a digitális marketing területén, és helyi, elkötelezett csapatokkal tevékenykedik a világ számos országában, többek között Afrikában, Közép-Kelet-Európában, és az ázsiai, illetve a csendes- óceáni térségben.

"Nagy potenciált látunk a magyar piacban, így minden erőnkkel támogatjuk a helyi felhasználókat és vállalkozásokat" – mondta Katarzyna Paliwoda, a Meta CEE Emerging Markets igazgatója. „A Httpool by Aleph-en keresztül, valamint a megbízható lokális piaci ismereteikkel és szakértelmükkel még jobb támogatást tudunk nyújtani a helyi vállalkozásoknak és ügynökségeknek, segítve őket a növekedési lehetőségeik kiaknázásában. A Httpool by Aleph piaci jelenléte révén ráadásul a magyar hirdetők mostantól forintban is számlázhatnak."

Fontos információ továbbá az is az ügynökségek és hirdetők számára, hogy a helyi értékesítési partner ingyenes hozzáférést biztosít nekik olyan továbbképzésekhez és tanfolyamokhoz, mint például a Meta Blueprint. Timotej Gala, a Httpool by Aleph globális igazgatója így nyilatkozott a témában:

„Magyarországi értékesítési partnerként lehetővé tesszük a hirdetők számára a piacon belüli támogatást és tanácsadást. Büszkék vagyunk arra, hogy hozzáférést biztosítunk olyan tudásfejlesztő workshopokhoz és képzésekhez, amelyeknek köszönhetően a Meta platformjaival minden hirdetőnk növelheti üzleti tevékenységét."

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!