
A Cápák között negyedik évadában a Cápák befektetési ajánlatain túl az üzleti showműsor partnereinek köszönhetően nem csak a megtörtént befektetésekkel nyerhettek a vállalkozók.
A SPAR Magyarország ügyvezető igazgatója, Heiszler Gabriella a Hungarycool by SPAR különdíjjal kapcsolatban a következőket árulta el: “Az idei széria versenyzői közül 4 vállalkozás nyerte meg a Hungaricool by SPAR különdíját, a műsoron kívül pedig további 7 hazai márka került a SPAR Magyarország termékversenyének nyertesei közé. A "Hungaricool nyertes" cím nem csupán egy elismerés, de egy komoly piaci, üzleti lehetőség is, hiszen a nyertes termékek az egyes adásokat követően röviddel már kaphatók is az INTERSPAR áruházakban.“
A kis- és középvállalkozások elkötelezett partnereként a Telekom a Cápák között negyedik évadában is arra hívta fel a figyelmet, hogy a digitalizáció minden vállalkozás számára biztosíthatja az előrelépést, a fejlődést. “A harmadik évadban megújult díjazási struktúrát a Telekom idén is tovább vitte, és a Digitálisan Tettrekész Fődíjjal a RoboKalandot ismerte el. A Digitálisan Tettrekész Fődíjas Robokaland számára a Telekom Hello Biznisz szakértői csapata olyan testre szabott digitális és akár üzletfejlesztési tanácsokat biztosít majd, amellyel új szintre emelheti az üzleti hatékonyságot. A mentoring módja a vállalkozástól függ majd, hiszen minden vállalkozás más és más digitális eszközzel tud fejlődni, előrelépni, ahogy ezt az előző évadban a Chiliyard példája is mutatta. Idén a Telekom kiemelt figyelmet fordít a fiatal vállalkozókra is: A Kraft különdíjat azok az inspiráló fiatalok kapják, akik digitálisan tettrekészek és példaképekké válhatnak a kortársaik számára, a Telekom az elismerésen túl munkájukat szakmai mentorációval támogatja. A Kraft különdíjasról a Telekom később fog dönteni a fiatalok bevonásával a Telekom Kraft Instagram oldalán.” – mondta Szabó Béla, a Telekom márka- és kommunikációs igazgatója.
Rammacher Zoltán, a K&H Bank kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője a K&H Bank Innovációért és Fenntarthatóságért különdíjáról a következőket mesélte:. „Mint a versenyzők pénzügyi mentorai az idei évadban azt láttuk, hogy a vállalkozói kedv nagyon erős, számos induló vállalkozást ismerhettünk meg, akik minden eddiginél újszerűbb, és környezetbarátabb ötletekkel érkeztek. Ez is fontos szempont volt a K&H az innovációért és fenntarthatóságért különdíjunk jelöltjeinek kiválasztásánál, akik közül hamarosan kiderül ki nyeri a fődíjat, az 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramot!” – nyilatkozta.
Kulcsár István Róbert, a műsor kizárólagos e-kereskedelmi partnerének, a Shoprenternek tulajdonosa, vezető tanácsadója is üdvözölte a sikeres évadzárást. "Izgalmas kaland volt számunkra a Cápák között kizárólagos e-kereskedelmi partnereként megjelenni a televízió képernyőjén. Az előző évadokhoz képest egyre több szereplő rendelkezik webáruházzal. Ez a tény pedig kiváló lehetőség volt a Shoprenter számára, hogy még több vállalkozónak segítsünk az álmaik megvalósításában.” – mondta.
"Ha hallgatunk az ösztöneinkre és kellő szakmaisággal és kitartással állunk hozzá álmaink megvalósításához, akkor sikereket érünk el. Ez a mostani évadban sem alakult másképp, legyen az a siker pénz, üzleti kapcsolat és együttműködés vagy egy jókora adag tapasztalat. A vállalkozói lét az élet társasjátéka, melyet csak megfelelő felkészültséggel és körültekintéssel lehet játszani, különben kiesünk a játékból. Kívánom minden szereplőnek, akit a műsor elindított vagy megsegített az útján, hogy hozzám hasonlóan átélhesse azt az érzést, amit egy sikeres, fejlődő vállalkozás vezetése ad.” – árulta el az évadban látottakkal kapcsolatban Tóth Tamás, a műsor céginformációs szolgáltatója, az OPTEN ügyvezető igazgatója.
A Cápák már várják a vállalkozók jelentkezését a Cápák között üzleti showműsorba. Az ott bemutatkozók nemcsak a megtörtént befektetéssel nyerhetnek, azok iránt is rendszeresen megnő az érdeklődés, akik nem lépnek üzleti partnerségre a Cápákkal, továbbá a műsor partnereinek különdíjaira is esélyesek.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!