A Digital Hungary hagyományteremtő kezdeményezésének célja nem más, minthogy elismerésben részesítése azokat a szakembereket a marketing, PR, e-kereskedelem és cégvezetés területén, akik valami maradandót, példaértékűt alkottak.
A kategóriánként felálló, összesen négy jelölő grémium tagjai (7 fő) először két-két szakembert jelöltek, akit az adott területen leginkább érdemesnek tartanának a díj elnyerésére. Majd az így összeállt – rendszerint 14 fős – listán titkos szavazás útján rangsorolták a jelölteket. (A jelölő és választó grémium tagjai nem ismerték egymást, ők e cikk által tudják meg a teljes névsort. )
A szavazatok összesítése után kialakult rangsor első három – szavazategyenlőség esetén négy – helyezettje vált a Példakép díj jelöltjévé.
„Mindig is fontos törekvése volt a Digital Hungary-nak, hogy olyan eredményekre, szakmai teljesítményekre, produktumokra hívja fel a figyelmet, amelyek mások számára is követendő példát jelenthetnek. Abban bízunk, hogy ha kiemeljük ezeket a szakembereket a tömegből, akkor valóban világítótoronyként tekinthetünk rájuk. Ez is lesz a díj szimbóluma” – mondta Csermely Ákos, a Digital Hungary alapítója. A díjakat az Internet Hungary konferencián, október 4-én adják át.
Mostantól bárki szavazhat!
Hamarosan eldől, kik a „szakmai világítótornyok”, kikre nézhetünk fel igazi példaképként. Most azonban már nem szakemberekből álló grémium, hanem a nagyközönség dönt: bárki leadhatja szavazatát, és ezzel segíthet eldönteni, kik kapják idén a Példakép díjat. A szavazás menete egyszerű: fel kell keresni a kategóriánként megfelelő oldalt, kiválasztani azt az egy személyt, aki szerintünk a díjat leginkább megérdemelné, majd az e-mail címünk megadásával és a „küldés” gomb megnyomásával lezárni a szavazást. (Az e-mailcímek feltüntetésére csakis azért van szükség, hogy kontrollálni lehessen, mindenki valóban csak egyszer szavazott.)
Kikre szavazhat a nagyközönség szeptember 30-ig!
A Példakép díj jelöltjei kategóriánként:
PR kategória
Balaton Anita - FleishmanHillard Café, alapító, ügyvezető
Bánhegyi Zsófia - Szerencsejáték Zrt., marketing és kommunikációs igazgató / Magyar PR Szövetség, alelnök
Ferling József - Ferling PR, alapító, ügyvezető
Tudjon meg többet a jelöltekről ezen az oldalon!
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
MARKETING kategória
Juhász Péter Tibor - Vodafone Magyarország, márka- és médiaigazgató
Mérő Ádám - Coca-Cola Company, Consumer & Shopper Connection Director
Szabó Béla - Magyar Telekom, márka és kommunikációs igazgató
Tudjon meg többet a jelöltekről ezen az oldalon!
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
E-KERESKEDELEM kategória
Csereklei Zoltán - Pelenka.hu, alapító
Perényi András - Webshippy, digitális innovátor, sorozat vállalkozó, e-kereskedelmi és marketing stratéga
Román Gergely - Decathlon, digitális stratéga
Tudjon meg többet a jelöltekről ezen az oldalon!
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
CÉGVEZETÉS kategória
Dr. Csató Gábor - Országos Mentőszolgálat, főigazgató
Kende-Hofherr Krisztina - TMC Group, alapító, ügyvezető
Prohászka Andrea - Tutti Kft., ügyvezető igazgató
Sárospataki Albert - Billingo, vezérigazgató
Tudjon meg többet a jelöltekről ezen az oldalon!
A szavazatok leadására ITT van lehetőség.
Kik állították össze a jelöltek listáját?
A szakmai jelölő grémiumokban közreműködők:
Arany János, digitális stratéga
Balázs Ildikó, Auchan, kommunikációs szakember
Bánhidi Brigitta, leadership coach
Bognár Vera, Nestlé, kommunikációs stratéga
Bőhm Kornél, kommunikációs szakértő
Buday Bence, ShareNow, ügyvezető igazgató
Buday Kollárik Tímea, Menedzserek Szövetsége, ügyvezető
Dintsér Andrea, YourStory.hu, alapító-ügyvezető, MVÜK Női Vezetői Klub vezetője
Dojcsák Dániel, ShiwaForce, marketingkommunikációs szakember
Fülöp Gábor, Provident, marketing szakember
Gál Judit, Danubius Hotels, PR kommunikációs szakember
Gangel Péter, Bizalmi Kör, ügyvezető igazgató
Ganzler Orsolya, szeretlekmagyorszag.hu, kommunikációs szakember, újságíró
Hajagos Rita, Red Lemon, PR és kommunikációs szakember
Joanelli Tamás, Be Social, közösségi marketing szakember
Király Márta, MetLife, pénzügyi szakértő
Kiss Ágota, ACG, kommunikációs stratéga
Kobza András, LifeStyleShop, e-kereskedelmi és online marketing szakember
Kun Miklós, MediaCom, kommunikációs stratéga
Navratil Zsuzsa, JC Decaux, HR igazgató
Ormós Zoltán, OrmosNet, internet szakjogász
Orosz András, MOL, e-kereskedelmi és marketingszakember
Patai Zoltán, e-kereskedelmi szakértő
Rédey Iván, Shoptet, e-kereskedelmi szakértő
Szabó Ákos, Binear Stúdió, kommunikációs stratéga
Szántó Balázs, Noguchi PR, kommunikációs tanácsadó
Szilva Mónika, Tesco, marketing szakember
Teremi Balázs, Lounge Communication, kommunikációs szakértő
Török Szabolcs, Magyar Posta, marketingkommunikációs szakértő
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!