
2014. január 08. 15:26Média
Az OzoneNetwork, Magyarország legnézettebb közösségi tévéje az országban elsőként sugárzott főműsoridőben slow tv műfajú műsort.
Szentestén 18:00-tól másnap reggel hatig, 12 órán keresztül egy kandallóban lobogó tűz fényét és ropogását közvetítették karácsonyi aláfestő zenével.Az Origo Zrt. kellemes meglepetésként fogadta, hogy az AGB Nielsen adatai szerint este hat és éjfél között csaknem 80 ezer néző, egy nagyobb stadionnyi ember figyelte legalább három percen keresztül a kísérleti adást. Az OzoneNetwork december 26-án délben sugárzott Amerika madártávlatból című dokumentumfilmje a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban 2,25 %-os közönségarányt ért el. Ezzel a sávjában az ország 11. legnézettebb műsora volt, megelőzte többek között az M1, a SuperTV2, a StoryTV, Viasat6, a Discovery a Spektrum és a National Geographic csatorna éppen futó műsorát. Ez egy kis közösségi televíziótól kiváló teljesítmény. Néhány évvel ezelőtt elképzelhetetlen lett volna ilyen nézettség elérése.
Az Origo Zrt. életmód tévéje, a LifeNetwork számára is kellemesen teltek az ünnepek. December 28-án 23:00-kor kezdődő Hihetetlen gyógyulások című dokumentumfilmjük a kereskedelmileg fontos 18-49 éves célcsoportban 3,2 SHR%-ot ért el. Ezzel a 9. legnézettebb műsor volt ebben az idősávban a teljes televíziós piac tekintetében. Megelőzte a FEM3, SuperTV2, RTL2, StoryTV, Viasat6 csatornák mellett az M1-et is.
A LifeNetwork és az OzoneNetwork tévék csaknem 2 millió háztartásban foghatók.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!
Média