Kalandra fel! A Digital-Media Hungary konferencia ismertetője!

Kalandra fel! A Digital-Media Hungary konferencia ismertetője!
Az 1996 óta folyamatosan, minden tavasszal megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencián ezúttal is 2 napon át, 4-4 teremben és a közösségi terekben zajlanak majd folyamatosan az előadások és fórumbeszélgetések, és a kisérőprogramok! Ajánló!

A konferencia programját igyekszem mindig úgy összeállítani, hogy egyfajta tükröt tartson az aktuális legfontosabb piaci/üzleti kérdésekről, és ugyanakkor vizsgálja az elkövetkezendő pár év fejlődésének irányait.

2 nap, 4-4 terem és - ha úgy tetszik - 19, egymástól jól elkülönülő tematika, melyet egy mottó köt össze:
A nagy kaland! A versenypiaci centralizáció és decentralizáció egymást erősítő hatásai. Dinamikus évek jönnek!”

Figyelem! Az ún. "normál áras" időszak most csütörtön (május 5.), 24.00 óráig tart!
 
Regisztráció itt: KLIKK

A teljes friss programot PDF. formátumban itt lehet megtekinteni: KLIKK.

- Plenáris: Tények és összefüggések. (Már késő a sorok között beszélni.)
- Szórakozzunk együtt a tartalomfogyasztóval!
- A bulvár és a szeriőz műfajok barátkozása a figyelemmel és a márkával.
- Business of New Media Hungary. A média négy bástyájának (tartalomgyártás és -terjesztés, hirdető és tartalomfogyasztó)
 üzleti érdekei és szokásai megváltoznak. Miként hat ez vissza a többi szereplőre?
- Future of Hungary. - A metaverzumhoz vezető út már most is üzleti lehetőségekkel van kikövezve.
- Commerce and Sales Hungary. Mi közünk az emberhez? Gondoljuk újra! 
 Érzelem, hűtlenség, a döntést torzító erők és egyéb divatos fogalmak felülvizsgálata és újra gondolása.
- High-tech kereskedelem. Az embereket összekapcsoló algoritmusok.
- Piacok versenye, versenyek piaca. Lépj ki önmagad fogságából!
- Marketingmetrológia. Adatokat gyűjtünk, mérünk, összefüggéseket keresünk. (Sose mérj súlymérleggel távolságot! A mértékegységek megálmodott közös nevezője.)
- A marketing változó erényei és törvényei. Pozicionáljuk újra a marketing szerepét és feladatait!
- Mindenkinek olyan ügynöksége van, mint amilyet megérdemel! (Marc Pritchard)
- Ne mérgezd magad! Azt a háborút, amit nem indítasz el, azt el sem veszítheted!
- Mennyit költsünk marketingre?
- Tematikus marketing! Sportmarketing Hungary!
- Digitális teremtés. Az Úr megteremtette a világmindenséget, mi a párhuzamos világot!
- Data Hungary: Emberekből adat, adatokból ember.
- Médiarelevancia: Tartsunk már tükröt magunk elé! Adjuk vissza a szórakozni, művelődni, informálódni vágyóknak a média tartalmát!
- Human Hungary: A motiválatlanság keserű gödrei.
- Storytelling: Csak akkor mesélj, ha van mondanivalód!

Figyelem! Szabadidős programok!
1. Élő podcast adások a Digital-Media Hungaryn! A Lounge Group standján a konferencia programjához kapcsolódva élő live stream beszélgetésekre kerül sor a konferencia előadóival és látogatóival. A meghívott vendégekkel Juhász Bálint beszélget.

2. Innen indultunk! Magyarország első NFT kiállítása. 
Weiler Péter, Botond Szabolcs és Csermely Ákos álmait, létrehozta: 
Weiler Péter, a Visual Europe és a Digital-Media Hungary stábja.

3. Kamera Hungária Online Tartalomfesztivál - díjkiosztó!

4. Esti Buli: Miért legyek áldás, ha lehetek átok is?
Fellép: Radnai Péter és zenekara, a Midlife Crisis.
Sztárvendég: Karácsony János, az LGT legendája.
- Vegas Show Band koncert
- Schneider Diszkó
- Éjfélkor az elmaradhatatlan Tunky parti! Vörösboros marhapörkölt, fehár kenyér és savanya.

Figyelem! Csökkentsük együtt a konferencia digitális lábnyomát!
Kérlek szépen segíts Te is abban, hogy csökkentsük a Digital-Media Hungary konferencia karbonlábnyomát!
Ha kétezer ember valahol az országban autóba száll, és levezet Siófokra, majd vissza az ország valamelyik pontjára (többnyire Budapestre), az több, mint ha tízszer körbeautózná a Földet, elégetve 35-40 ezer liter üzemanyagot. Ezt a környezetszennyezést mérsékeli mindenki, aki vonatra száll, vagy társul másokhoz, pl.: használja az Oszkár telekocsis megoldást KLIKK IDE
Vállaljuk, hogy ha vonattal érkezel, egyrészt visszatérítjük neked a vonatjegy árát (jegyleadási kötelezettség a regisztráción), másrészt transzferbuszokkal várunk az állomáson, és amikor kell, vissza is viszünk oda. Ez a mi első lépésünk annak érdekében, hogy minél kisebb legyen a konferencia karbonlábnyoma. 
Kérjük, tedd meg Te is a magad lépését! Köszönjük szépen.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …


Címkék: Media Hungary