A 9,99 dolláros basic előfizetésnél is alacsonyabb árért cserébe ebben a csomagban 15 és 30 másodperces reklámblokkokat kell végignézni a műsor elején és közepén. A lépéssel a Netflix a nagy konkurens Disney+ elé igyekszik vágni, amely egy hónappal később, havi 7,99 dollárért vezeti be a hirdetésekkel tűzdelt előfizetését - írja a 444.hu az Axios nyomán.
A Netflixen jelenleg streamelhető tartalom 5-10 százaléka egyelőre nem lesz elérhető a legolcsóbb előfizetői csomagban, és ez nem enged majd letölteni sem. Greg Peters ügyvezető vezérigazgató ezt olyan licencszerződésekkel indokolta, melyeket azelőtt kötöttek, hogy egyáltalán felmerült volna a reklámot tartalmazó csomag ötlete. Mint mondta, dolgoznak azon, hogy módosítsák ezeket a szerződéseket.
A Netflix új hirdetési igazgatója, Jeremi Gorman azt ígérte, óránként legfeljebb 4-5 reklámra számíthatunk összesen. Arról is beszélt, hogy több ezer hirdetővel indítják el ezt a csomagot, és már szinte az összes reklámfelületet eladták. Politikai hirdetéseket viszont nem fogadnak be.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!