JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok

JCDecaux: már az utcán a hajléktalanokat segítő plakátok
500 hirdetési felületet állított a kihülés elleni harcba a cég.

 

Alig egy héttel a bejelentés után máris elkezdték kihelyezni azt a több száz plakátot, amelyek az utcán élők és az őket segítő szervezetek, hatóságok közötti kommunikációra ajánlott fel a közterületi reklámcég.

A JCDecaux Hungary Zrt. közterületi reklámcég korábban a sajtóban fordult a segítő szándékú szervezetek, hatóságok felé, hogy a rendelkezésre álló szabad plakáthelyeiket ingyenesen ajánlják fel a hajléktalanokkal való kommunikáció elősegítése érdekében a szokatlanul hideg januári-februári időszakban. A felajánlás célja az volt, hogy a segítő szándékról a leginkább érintettek is értesüljenek, hiszen ők ritkán találkoznak más médiával.

Mai napig a vállalat összesen 327 db citylight- és 166  óriásplakátot ajánlott fel országszerte.

A felhívásra eddig több hajléktalanokat segítő szervezet és egy önkormányzat is jelentkezett, így már kihelyezték a szegedi Híd Egyesülete (9 db citylight, 16 db óriásplakát), a Magyarországi Krisna Tudatú Hívők Közössége (91 db citylight, 30 db óriásplakát), illetve a Magnet Bank „Adj meleget!” programjának (100 db citylight, 50 db óriásplakát) hirdetéseit, de még a héten megjelenik az utcákon a Menhely Alapítvány 127 db citylight- és 70 db óriásplakátja is. A Heti Betevő Egyesület és Budapest Főváros XIV. kerület Zugló Önkormányzatának kampánya is hamarosan elindul, a felhívásra történő jelentkezések száma is folyamatosan nő.

„Egységes kreatívokat készítettünk és soron kívül gyártjuk le az anyagokat, tervezzük meg a kampányokat, így a plakátok rekordsebességgel kerülnek az utcára, hiszen a súlyos mínuszok idején nincs vesztegetni való idő. Bízom benne, hogy az akciónkhoz minél több szervezet csatlakozik a következő hetekben, hogy segíthessen a leginkább rászorulókon” – mondta el Samu Tímea, a JCDecaux Hungary Zrt. társvezérigazgatója.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!