
Az RTL Klub 15,2%-os lineáris SHR-rel végzett az első helyen főműsoridőben a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban a 23. héten, ezzel maga mögé utasítva legfőbb riválisát (TV2: 9,9%-os lineáris SHR). A két csatorna közötti különbség ismét jelentős, 5,3 százalékpont.
A csatornán kiugró eredményt hozott A Konyhafőnök pénteki epizódja a 18-49-es célcsoportban elért 22,3%-os lineáris közönségarányával. A gasztroreality három adása, valamint A mi kis falunk szombati epizódja is bekerült a heti nézettségi toplista élmezőnyébe.
A hírműsorok versenyét az RTL Híradó nyerte (19,4%-os lineáris SHR) a 18-49 éves célcsoportban, ezzel megelőzve a TV2 hírműsorát (Tények: 18,7%-os lineáris SHR).
A június elejétől megújult műsorstruktúrával jelentkező RTL Gold tovább növelte nézettségét: a kiemelt célcsoportban főműsoridőben elért 0,9%-os lineáris közönségaránya több mint kétéves csúcs. A csatorna legnézettebb tartalmainak egyike a Barátok közt, a legendás sorozatba egészen a történet elejétől be tudnak csatlakozni a nézők az RTL Goldon.
A csatornacsoportok tekintetében az RTL Magyarország főműsoridőben elért 29,5%-os lineáris közönségarányával utasította maga mögé a további csatornacsoportokat a 23. héten.
Az rtl.hu újabb csúcsot döntött az elmúlt héten: a videós hírportál megújulása óta a június 8-án regisztrált 238,5 ezres userszám és 464 ezres videómegtekintés is eddigi rekordnak számít.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-49, live+aslive+vendég; lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), főműsoridő (1900-2259), teljes nap (0200-2559)
RTL Gold: 2020ytd, 2022.23. hét
E.gemius, rtl.hu, belföld, videoview, userszám, 2022.06.08. szerda
(2022. 06. 13-án lekért adatok alapján)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!