
ANA-t az Unreal Engine 3D-alapú hiperrealizmus-technológiájával, valamint a mélytanulás és a rigging segítségével keltették életre, derül ki a vállalat közleményéből - írja a 24.hu. A fejlesztő csapat szerint a rigging technológiával sikerült elérniük, hogy a karakter élethű érzelmeket, pupillamozgásokat és természetes mimikát produkáljon, sőt a közzétett képek alapján pózolni is tud. Eközben a mélytanulási technológiának köszönhetően ANA valósághű hangon szólal meg, sőt énekelni is tud, akár csak egy valódi ember.
ANA egy hiperrealisztikus virtuális ember, melyet a KRAFTON páratlan technológiája hozott létre. Arra számítunk, hogy világszerte felkelti majd a Z generáció érdeklődését. Virtuális emberünk egy eredeti zeneszámot is ki fog adni, valamint influenszerként kiterjeszti tevékenységi körét a szórakozás és az esport különböző területeire is – mondta Josh Seokjin Shin, a KRAFTON kreatív központjának vezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!