2019 közepén született meg az ötlet, hogy a Post For Rent magyarországi stratégiájának részeként létrehozzon egy önálló, a saját talent csapatára szabott produkciós házat. A csatorna lényege, hogy úgy biztosít felületet saját gyártású tartalmak terjesztésére, hogy abban a Post For Rent csapatába tartozó véleményvezérek saját kreativitásukat is megvalósíthatják és kiélhetik - írják.
A talent csapat tagjai folyamatosan gyártják a tartalmakat saját csatornáikra, a Creator TV célja pedig, hogy a követőkből saját közösséget kovácsoljon. A formátum működésére már vannak nemzetközileg példák, de a hazai piacon ez a kezdeményezés mindeddig egyedülálló és előremutató - teszik hozzá.
“Folyamatosan érkeznek a produkciós ötletek hozzánk a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek, de azt gondoljuk, hogy egy olyan ernyőmárka, mint egy YouTube ’tévécsatorna’ lehet az a platform, ami mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebb. A felületnek köszönhetően pedig teljesen transzparensek a nézettségi adatok és az audience demográfiája a potenciális szponzorok és hirdetők számára” - mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent Group alapítója. “Egy olyan, kissé a Netflix stratégiájához hasonló modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezesét, valamint mindezek finanszírozását és értékesítését.”
“Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan érhetőek el a hirdetők potenciális vásárlói. Eljött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió mellett” - mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt COO a Creator TV távlati céljait.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!